البرز- سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در آستانه تکمیل است، افزود: دراین راستا آرامستان بهشت علی (ع) ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

افتتاح آرامستان بهشت علی(ع) کرج تا یک ماه آینده

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج ،رحیم خستو صبح امروز یکشنبه در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای کفن و دفن اموات، نگهداشت فضای سبز و ... لایحه ای مبنی بر افزایش قیمت خدمات در جلسه امروز مطرح شد که طبق آن بنا شده قیمت قبور جاری ۲۲ هزار تومان و قیمت برخی قبور که شرایط خاصی دارند در بهشت سکینه کرج بیشتر افزایش یابد.

وی خبر از بهره برداری آرامستان عمومی بزرگ کرج تا یک ماه آینده داد و گفت: ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در آستانه تکمیل شدن است لذا برای خدمات دهی لازم در این بخش آرامستان عمومی بزرگ کرج تا یک ماه آینده بهره برداری می شود.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه این جلسه چند مصوبه و لایحه دیگر در پی داشت که یکی از آنها تعریض و تکمیل خیابانی است که به نوعی کنارگذر کرج محسوب شده و از خط چهار حصار تا تونل بیلقان را در بر می‌گیرد گفت: برای تکمیل این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که با تزریق آن پیش بینی می‌شود، تا پایان سال مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر تردد کرده و از زیبایی‌های کرج لذت ببرند.

وی افزود: حفر۲۰۰ حلقه چاه در مناطق مختلف شهر از دیگر لوایحی بود که در جلسه امروز مطرح و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وی توضیح داد: با حفر این چاه‌ها زمانی که بر اثر بارش باران سیلاب یا روان آب جاری می‌شود، امکان ذخیره آب‌های سطی فراهم و از این طریق در منابع آبی شهر صرفه جویی زیادی می‌شود.

این مسئول از توسعه معابر تپه مرادآب به عنوان یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز نام برد و گفت: ساماندهی تپه مرادآب یکی از اولویت‌های شورای پنجم است و امسال برای این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد: با تصویب لایحه جایگزینی یکی از مساجد این محدوده روند تملک و آزادسازی واحدهای این تپه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با اتمام تملک واحدهای مسکونی این محدوده راه برای جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های فرهنگی و ... و در نهایت ساماندهی این تپه فراهم می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.