رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در رده پایه کشتی خراسان رضوی در اولویت است گفت: در بخش نوجوانان اقدامات بسیاری انجام شد اما کشتی در بخش بزرگسالان را فراموش نگردیم.

سرمایه‌گذاری در رده پایه کشتی خراسان رضوی در اولویت است
به گزارش قدس آنلاین ؛ مسعود ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از ابتدای فعالیتم در هیئت کشتی خراسان رضوی به عنوان رئیس هیئت اتفاقات مطلوبی رخ داده و از این پس نیز شاهد وجود برنامه‌های بهتری هستیم، پیش از آن کشتی به ویژه در بخش بزرگسالان رها شده و تعداد آنها بسیار کم بود.

وی تصریح کرد: به عبارتی کشتی در خراسان رضوی به سوی نابودی پیش رفته بود و احتیاج به همت و تلاش بی‌وقفه بود، در ابتدای فعالیت تمام نیرو را صرف نوجوانان و نونهالان کردیم تا بتوان با نیروی بیشتر آغاز به‌کار کرد و با قدرت پیش رفت، به این صورت می‌توان پس از چهار سال شاهد حضور کشتی‌گیران ماهر در بخش جوانان باشیم.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: این امر به صورت مداوم در حال پیگیری است و کشتی‌گیران نسبت به گذشته با آمادگی بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند، استقبال بسیار مطلوبی در بخش نونهالان و نوجوانان صورت گرفته و در حال حاضر جایگاه خوبی را در کشور کسب کردیم.

وی بیان کرد: چهار نفر از 10 وزن اصلی تیم ملی متعلق به خراسان رضوی هستند، سال گذشته نیز توانستیم با برنامه‌ریزی مطلوب افرادی را از خراسان رضوی برای مسابقات به خارج از مرز اعزام کنیم البته تاکنون هزینه‌های بسیار زیادی را متقبل شدیم اما بدون نتیجه نبودیم.

ریاضی خاطرنشان کرد: از دیگر افتخارات هیئت کشتی خراسان رضوی حضور کشتی‌گیران در دسته اول کشتی آزاد و فرنگی و همچنین لیگ برتر فرنگی اشاره کرد، چنان هزینه‌ای در این مورد صرف شد که حتی میزان سرمایه‌گذاری بر تیم‌های پایه به این مبلغ نرسید، در حال حاضر در انتظار مشاهده اتفاقات بزرگ‌تری هستیم.

وی عنوان کرد: بخش بزرگسالان را کنار نگذاشته‌ایم، بزرگسالان در چند سال آینده حریف همین نوجوانانی هستند که ما بر روی آنها کار می‌کنیم، بنابراین با تمرین با نوجوانان، این بخش نیز ارتقا می‌یابد، در حال حاضر متولیان کشتی خراسان رضوی آینده درخشانی را برای کشتی‌گیران استان فراهم کردند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.