جک هدفون ۳.۵ میلی متری یکی از ویژگی‌های مهمی برای کاربران گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ است، پرچم دارها و گوشی‌های هوشمند اکثر شرکت‌ها، دیگر اثری از جک هدفون را در خود نمی‌بینند اما بسیاری از مصرف کنندگان هنوز ترجیح می‌دهند که آن را در تلفن‌های خود داشته باشند.

بهترین اسمارت فون‌هایی که هنوز جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را دارند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اگر به دنبال یک تلفن همراه با قابلیت Android هستید که دارای یک جک هدفون باشد، از لیست ما استفاده کنید و دستگاه مناسب خود را پیدا کنید.

۱. Samsung Galaxy S۱۰ series


سه گوشی در پرچمداران سری S۱۰  سامسونگ میزبان یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری هستند. سامسونگ گلکسی S۱۰ Plus مجهز به نمایشگر حفره‌ای ۶.۴ اینچی Super AMOLED، پردازنده دو هسته ای سامسونگ Exynos ۹۸۲۰، ۱۲MP + ۱۲MP + ۱۶MP دوربین سه گانه عقب و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی + ۸MP دو گانه است. گوشی با یک سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایش از باز شدن قفل نیز پشتیبانی می‌کند.

 Galaxy S۱۰، از سوی دیگر، یک نمایشگر ۶.۱ اینچ AMOLED فوق‌العاده ، سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایش، پردازنده Exynos ۹۸۲۰، پیکربندی دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سلفی دارد.

Galaxy S۱۰e کوچکترین مدل در این خانواده است که دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی Super AMOLED با آخرین پردازنده Exynos ۹۸۲۰، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل + ۱۶ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی و دارای یک حسگر اثر انگشت در کنار گوشی است.

۲. Huawei P۳۰

پرچمدار Huawei P۳۰ دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲.۳۴۰ پیکسلی است، این گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده و یک سنسور اثر انگشت در ریز نمایشگر است.

این گوشی به آخرین سیستم سخت افزاری Huawei HiSilicon Kirin ۹۸۰ هشت هسته ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی متکی است. USP آن از لایکا ساخته شده است و دوربین شامل مجموعه ۴۰MP + ۱۶MP + ۱۸MP است، دوربین Selfie با رزولوشن ۳۲MP در جلوی گوشی قرار دارد.

این باتری با ظرفیت ۳۶۵۰ مگاهرتزی به پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ وات SuperCharge تکیه می‌کند، بر خلاف Huawei P۳۰ Pro، این گوشی هوشمند به جک هدفون ۳.۵ میلی متری مجهز شده است.

۳. LG V۴۰ ThinQ

LG V۴۰ ThinQ به خاطر کیفیت صدای بالا به دلیل وجود درگاه ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC شناخته می‌شود که سیگنال‌های دیجیتال را به دستگاه‌های آنالوگ تبدیل می‌کند.

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی OLED با پهنای مستطیلی در بالای صفحه است و دارای Dolby Vision، HDR ۱۰ و صفحه نمایش همیشه در دسترس است،  LG V۴۰ ThinQ  با پردازنده ۶ هسته ای Qualcomm Snapdragon ۸۴۵ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است که می‌تواند از طریق یک کارت microSD تا ۲ ترابایت افزایش یابد.

این محصول شرکت الجی دارای یک دوربین عقب سه گانه است که به صورت افقی با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی و دو طرفه با پیکربندی ۸MP + ۵MP قرار گرفته است. همچنین دارای یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸W و شارژ بی سیم ۱۰W است و از جک هدفون هم پشتیبانی می‌کند.

۴. Google Pixel ۳a XL


Google Pixel ۳a XL همراه با صفحه نمایش ۶ اینچی OLED با رزولوشن FHD + و قابهای قابل مشاهده از هر طرف عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند با پردازنده Qualcomm Snapdragon ۶۷۰ با رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، در دوربین، یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ را می بینید و یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است. به طور مشخص، این همان دوربین در پیکسل ۳ است، بنابراین می‌توانید تصاویر ستاره‌ای را نیز در اینجا انتظار داشته باشید. باتری Google Pixel ۳a XL با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸W تقویت می‌شود.

۵. Xiaomi Redmi Note ۷ Pro


Xiaomi Redmi Note ۷ Pro یک گوشی هوشمند با قیمت استثنایی با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی waterdrop و رزولوشن ۱،۰۸۰ x ۲.۳۴۰ پیکسلی است، این دستگاه بر روی پردازنده Qualcomm Snapdragon ۶۷۵ هشت هسته‌ای با حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اجرا می‌شود و از جک هدفون هم پشتیبانی می‌کند.

 دوربین عقب دوگانه با سنسور اولیه ۴۸MP سونی IMX۵۸۶ و سنسور عمق ۵MP نصب شده است. برای دوستان خودکفا، دوربین سلفی ۱۳ مگابایتی کار گذاشته شده است، باتری ۴،۰۰۰mAh Redmi Note ۷ Pro با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸W ،برای شارژ سریع همراه است.

۶. Poco F۱


پرچمدار POCO F۱ یک پنل صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۴۶ پیکسلی دارد. این گوشی هوشمند بر اساس پردازشگر قدرتمند Qualcomm Snapdragon ۸۴۵ سال گذشته با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی کار می‌کند.

دوربین های عقب دوگانه با پیکربندی ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی و یک پورت ۲۰ مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد، این گوشی با یک باتری ۴،۰۰۰mAh با پشتیبانی از Quick Charge ۳.۰ و Android ۹.۰ Pie اجرا می‌شود.

OnePlus ۶ .۷

OnePlus ۶ هنوز هم یک خرید عالی است، به ویژه اگر شما از اسکنر اثر انگشت عقب استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید بدون جک هدفون کار کنید.

OnePlus ۵T به ما یک پنل ۶.۰۱ اینچ ۱۰۸۰p Optic AMOLED با نسبت صفحه نمایش ۱۸: ۹ را نشان داد اما در نسخه بعدی آن ارتقا ۶.۲۸ اینچ در OnePlus ۶ کاملا مشخص است.

OnePlus ۶ توسط Qualcomm Snapdragon ۸۴۵ با رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی منتشر شده است، همانطور که انتظار می‌رفت عملکرد آن بی عیب و نقص است، انیمیشن ها سریع هستند و پاسخ لمسی بسیار دقیق است. هر بازی یا برنامه‌ای را اجرا کردیم سریعاً بدون هیچ گونه لغزشی راه‌اندازی شد، بازی‌های درخواستی مانند PUBG Mobile با کیفیت خوب اجرا شدند.

OnePlus ۶ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت موجود است، کوچکترین آن با ۶ گیگابایت رم همراه است، در حالی که دو مدل دیگر ۸ رم گیگابایتی دارند، OnePlus ۶ از درگاه microSD پشتیبانی نمی‌کند اما اندازه‌های ذخیره سازی داخلی ساخته شده در این گوشی متنوع هستند.

OnePlus ۶ دارای دو دوربین با دوربین های ۱۶ و ۲۰MP و دیافراگم f / ۱.۷ است، دوربین ۱۶ مگاپیکسل در حال حاضر دارای حسگر سونی IMX ۵۱۹ است که دارای ۱۹ درصد پیکسل بزرگتر از ۵T است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.