نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مرزبانی امروز کشور ما مرزبانی از یک نظام و انقلاب بوده که دنیا را متوجه خود کرده است.

مرزبانی امروز ما، مرزبانی از نظام و انقلاب است/ تعبیر نخبه سیاسی ژاپن درباره رهبر انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم دیدار با خانواده شهدای مرزبان اظهار داشت: بحث مرزبانی در کشور، مرزبانی از یک وجب خاک، یک ملت و جمعیت خاص در مقابل تهاجم‌های خارجی نیست؛ مرزبانی در این کشور، مرزبانی از اقتدار، قدرت و توانمندی یک نظام و انقلاب است که دنیا را متوجه کرده است و عمده این اقتدار در گرو مرزبانی این انقلاب صورت می‌گیرد که عامل اجرایی‌اش شما عزیزان بوده‌اید و آفریننده این اقتدار برای نظام و رهبری هستید.

وی یادآور شد: موقعیت مقتدرانه ما در دنیا با چند ماه گذشته متفاوت است، یک نخبه سیاسی ژاپنی در ملاقاتی که مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن داشتند و فرمودند «رئیس جمهور آمریکا را شایسته مبادله پیام نمی‌دانیم»، تحلیلی کرده و گفته اقتدار رهبر ایران برای ما مردم ژاپن حسرت‌برانگیز است، حسرت می‌خوریم چرا ما دارای چنین رهبر مقتدری نیستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این فرد گفته است «هفت دهه است هیروشیما و ناکازاکی به‌وسیله بمب‌های هیدروژنی آمریکا خاکستر شدند و ژاپنی‌های اصیل ما از بین رفتند، در تمام این ۷ دهه، ژاپن در زیر مجموعه نظامی‌های آمریکاست، ناوگان آمریکا در این کشور و آب‌های این کشور حضور دارند، پایگاه نظامی آمریکا در ژاپن ادامه دارد، امروز ژاپن از نظر علمی و قدرت و تکنولوژی در صدر کشورهای جهان است، اما این زبونی و ضعف را داریم که آمریکا بر تمام نوامیس و شئون زندگی ما مسلط‌ هستند و در مقابل ما کشور قدرتمندی مانند ایران از چنین رهبری برخوردار است که با اقتدار می‌گوید رئیس جمهور آمریکا را شایسته انتقال پیام نمی‌دانم.»

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: دشمنی که در مقابل چشم دنیا تحقیر شده و دشمنی که در برابر بینش دنیا به‌نقطه‌ای رسیده است که هیچ نقطه‌ای از کره زمین نیست که پرچم آمریکا را آتش نزند، دشمنی که اینقدر تحقیر و تضعیف شده، برای اینکه آقای جهان و سیادت بین‌المللی خود را حفظ کند معلوم است با همه توان و قدرت باید سعی کند این انقلاب و اقتدار را در هم بکوبد و طبیعی است که صف مقدم تهاجم دشمن شما مرزبانان هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: امروز آنچه برای ما قابل توجه است، تنها مسئله امنیت کشور و سرزمین و مردم از نظر مال و جانشان نیست، امنیت انقلاب ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب، نظام و رهبری سه نقطه اصلی و هدف سیبل دشمن است، گفت: دشمن می‌خواهد انقلاب ایران متوقف شود و توسعه پیدا نکند، چون توسعه انقلاب، همه دنیا را مانند ایران می‌کند و دنیا را به‌ شکل جریان ضداستکباری درمی‌آورد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نظام ما نابود شود، افزود: شخص رهبر انقلاب، هدف تمام این توطئه‌ها و فتنه‌ها است و اگر بنا شد رهبری ضربه بخورد، نظام و انقلاب نیز به‌ دنبال آن نابود می‌شود.

امام جمعه مشهد یادآور شد: این سه هدف آمریکا در مقابل نظام اسلامی است و آنچه در خط دفاعی برای ما اثربخش است، دفاع از این سه اصل است.

وی یادآور شد: وقتی بنا شد چنین انقلابی که معادلات بین‌المللی دنیا را بهم می‌زند و در مقابل قوی‌ترین قدرت نظامی جهان، رهبر انقلاب او را شایسته انتقال پیام نمی‌داند، آن قدرت مستکبر بین‌المللی کشور را راحت نمی‌گذارد و می‌خواهد با هر توطئه و فتنه‌ای انقلاب را در هم بشکند تا این توانمندی را که در بیان رسای رهبری انقلاب ظهور وبروز می‌کند از بین ببرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه طبیعی است این مقاومت، میدان ایثارگری، فداکاری و رسیدن به فیوضات الهی و معنوی را برای یک مجاهد، جانباز و شهید باز می‌کند، اظهار کرد: در همه ایثارگری‌ها شما فرماندهان محترم صاحب سهم و نقش هستید، یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های شما، اقتدار روز افزون نظام، جریان رهبری و فرماندهی کل قوا در نظام است، مسئله اقتدار و عظمت نظام و انقلابی که مرزبانش شما هستید، به مراتب بالاتر رفته و بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: شما به‌عنوان عناصر دلیر، برای حفظ این امنیت در مرزها مقاوم ایستاده‌اید و با وجود اینکه دشمن تمام مرزهای ما را محاصره کرده و از چهار طرف در محاصره هستیم، دشمن هیچ تهاجم و فتنه‌ای از ناحیه مرزها نمی‌تواند به ما وارد کند و باید دانست جبهه مقدم دفاع ما مرزبانی است.

وی با بیان اینکه دلاورمردی‌های شما به‌ خصوص در جریان مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است، عنوان کرد: این همه فداکاری و ایثارگری باعث شده هم راهروی جریان مواد مخدر به‌ طرف نسل جوان دنیا قرار نگیریم و هم کشور ما خوشبختانه مصونیت پیدا کرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص اهمیت مرزبانی گفت: اگر دفاع مرزبانان در مقابله با ورود مواد مخدر نبود، ما اکنون چه وضعی داشتیم؟ مواد مخدر از ابزارهای نیرومند دشمن در برهم زدن امنیت جوانان و ارزش‌های ما در انقلاب است، دشمن در افغانستان از همه توان و قدرتش در ضربه زدن به ما در این جهت استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: به اندازه‌ای که نسل جوان فناور و اندیشمند و نوجوان فداکار داریم، همانطور که در بسیاری عرصه‌های علمی با فکر جوانمان حماسه آفرین شدیم، اگر این آفت با اقتدار مرزبانی در مرزهای کشور جلوگیری نشده بود، اکنون نظام انقلابی ما این سرمایه‌ها را داشت!؟

وی اظهار کرد: وقتی در جریان مفاسد اجتماعی قرار می‌گیرم، تحلیل من این است که می‌گویم درست است که آمار مشکلات بالا رفته اما وقتی تحلیل می‌کنیم اگر عزیزان حوزه انتظامی ما در نبودند، وضع ما چه بود؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم بلکه نیمه پر لیوان را نیز ببینیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه باید قدردان جریان‌هایی باشیم که مانع توسعه فساد شده‌اند، عنوان کرد: فساد در جریان غریزی و نفسانی همه مردم است، حق این است که حتی یک عنصر فاسد در جامعه نداشته باشیم اما این مقدار از اجتماع ما که از فساد مصون مانده‌اند، باید بررسی کنیم جریان اقتدار نظامی، امنیتی و قضایی ما چه اندازه نقش‌آفرین بوده که فساد بیش از این نتوانسته جلو برود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.