قائم مقام شبکه سه معتقد است سریال «گاندو» تجربه خوبی برای سریال سازی در این شبکه بوده است و کلیشه های ذهنی را در این رابطه شکسته است.

 «حالا خورشید» دوباره پخش خواهد شد/ «گاندو» تجربه خوبی بود

محسن یزدی عصر امروز با حضور در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» به تشریح برنامه‌های تابستانی شبکه سه سیما پرداخت.

به گزارش قدس آنلاین او گفت: تیم جوانی که در حال حاضر در شبکه سه سیما فعال است، خود را مدیون گذشتگان می‌داند و هیچ‌گاه خود را از راهنمایی‌های بزرگان و کسانی که سوابق بیشتری دارند و در این عرصه مویی سفید کرده‌اند بی‌نیاز نمی‌داند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات ما تهران زده شده‌ایم که این آفتی برای ما در برنامه‌سازی است، افزود: در حالی که بحث ایران فقط تهران نیست. به همین منظور در برنامه‌هایی که طراحی شدند، مثل «عصر جدید» و «ستاره‌ساز» که پرمخاطب هستند، سعی کردیم به گستره مردم در شهرهای مختلف بپردازیم.

وی ادامه داد: ما مخاطبان بسیاری داریم که قطعا در حوزه‌های مختلف سوالات متفاوتی دارند که باید پاسخ به این نیاز مخاطبان نیز فراهم شود. در برنامه های فکری  مثل برنامه «میدان انقلاب» و «بدون توقف» هم سعی کرده ایم صریح به پرسش ها جواب دهیم. در برنامه‌هایی هم که تا به حال روی آنتن رفته، دیده‌اید که این پاسخگویی وجود داشته و موضوعات مهمی هم برای این امر انتخاب شده است.

قائم‌مقام مدیر شبکه سه سیما در ادامه از پخش یک سریال طنز با اتمام «گاندو» خبر داد و گفت: سریال «گاندو» تجربه خوبی برای ما بود. معمول است که می‌گویند چون زنان و کودکان بیشتر مخاطب برنامه‌ها و به‌ویژه سریال‌ها هستند، از سریال‌هایی مانند گاندو که اصطلاحا موضوعات عشق و عاشقی ندارند، چندان اقبال نمی‌کنند. ولی «گاندو» این معاملات را به هم زد و مخاطبان خود را پیدا کرد. این سریال به دلیل جذابیت بالا مخاطبان زیادی پیدا کرد چرا که سریالی بود که مسئله روز را دربرمی‌گرفت. حتی برخی از دوستان تعجب می‌کنند که این سریال چطور توانسته به روی آنتن برود.

یزدی درباره بازگشت برنامه «حالا خورشید» هم گفت: عوامل به‌زودی برای تهیه برنامه مهیا می‌شوند.او درباره وضعیت برنامه «سلام صبح بخیر» که در غیاب «حالا خورشید» به روی آنتن می‌رفت، اظهار کرد: این برنامه نیز با شکل و شمایل بهتری ادامه خواهد داشت.

قائم مقام مدیر شبکه سه در پایان از پخش مستندهای جدید در تابستان خبر داد و گفت: عصرهای تابستان باکس مستند داریم. از مخاطبان خواهش می‌کنیم مستند ببینند. ما در زمینه مستند پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم و به حوزه‌های مختلفی هم ورود داشته‌ایم که حرف‌های جدید و دقیق و تازه‌ای برای گفتن دارند و حتی با برجسته‌ترین افراد در این حوزه ارتباط داشته‌ایم و آثاری را تولید کرده‌اند. امیدوارم مخاطبان به تماشای مستندها روی بیاورند و از آثار جدیدی که قرار است بعد از ظهرها روی آنتن برود، استقبال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.