گیلان- سجاد محجوب رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهری رشت از ساخت یادمان محل ترور شهید آیت الله احسانبخش در دستور کار سازمان خبر داد.

ساخت یادمان محل ترور شهید آیت الله احسانبخش توسط سازمان سیما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر شهرداری رشت، سجاد محجوب رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهری رشت از ساخت یادمان محل ترور شهید آیت الله احسانبخش در دستور کار سازمان خبر داد.

امروز ۹ تیر ماه با تشکیل جلسه ای در مسجد کاسه فروشان رشت به همراه اقامه نماز ظهر و عصر و سپس بازدید میدانی از محل ترور آیت الله احسانبخش نماینده فقید حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در استان گیلان صورت گرفت.

سجاد محجوب رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت ساخت یادمان ترور این شهید بزرگوار را از اقدامات در پیش روی این سازمان دانست و خبر از فراخوان جهت دریافت طرح و پیشنهاد از طراحان و افراد صاحب نظر و اساتید دانشگاه داد.

در این جلسه و بازدید میدانی سجاد محجوب ریاست سازمان،  محمدحسن عاقل منش رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان، سرهنگ عباس بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس  و محمد علی ویشگاهی معاون فرماندار رشت حضور داشته و به تبادل نظر در باره ساخت یادمان محل ترور شهید آیت الله احسانبخش پرداختند و قرار بر این شد که جلسه تکمیلی در خصوص تصمیم گیری نهایی درباره این مهم در پنج شنبه پیش رو در محل فرمانداری شهر رشت تشکیل شود.

از دیگر شرکت کنندگان در این جلسه و بازدید میدانی علاوه بر کارشناسان می توان به حضور حجت الاسلام شفیعی مسوول دفتر سابق شهید آیت الله احسانبخش و امام جمعه فعلی مسجد کاسه فروشان بازار رشت اشاره کرد که در بین صلاتین به ذکر خاطراتی از شهید آیت الله احسانبخش و سیره و سلوک آن شهید پرداخت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.