خراسان شمالی- روزگذشته طی اقدامی قابل تامل نمایندگان مردم استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی عبدالرضا عزیزی را از ریاست مجمع نمایندگان استان برکنار و هادی قوامی را در چهارمین سال نمایندگی دوره دهم به ریاست این مجمع انتخاب کردند.

رئیس جدید مجمع نمایندگان خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علت این برکناری تک روی و عدم مشورت آقای عبدالرضا عزیزی عنوان شده است.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی واکنشی در این زمینه اظهار و نظراتی در فضای مجازی منتشر کرد.

وی گفت: بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی پیامک های مختلفی از سوی طرفداران دریافت کرده م که چرا در این زمینه واکنشی نشان داده نشده است.

وی افزود: طی صحبت های صورت گرفته با نمایندگان استان، قرار بر این بود که هر یک سال یک نماینده به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان معرفی شود که سال اول آقای علی اکبری، سال دوم هادی قوامی، سال سوم علی قربانی و سال آخر نیز بنده این ریاست را به عهده داشته باشیم.

عزیزی افزود: متاسفانه این نمایندگان بنا به اظهاراتی از جمله تک روی و عدم مشورت بنده با آنان و انجام مکاتبات صورت گرفته با دستگاه ها را علت برکناری اعلام کردند.

وی ادامه داد:  طی این مدت کوتاه ریاست بنده، تنها یک نامه مکاتبه شد که در خصوص فوتبال استان بود که در لیک یک نماینده داشته باشیم که آن نیز به امضاء ۵ نماینده استان در مجلس رسید.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دوستان به خود بنده این موضوع را می گفتند قبول می کردم و از این سمت کناره گیری می کردم، زیرا بنده در مدت ۸ سال نماینده مجلس افتخار این را داشته ام که  ۴ سال را به عنوان رییس کمیسیون اجتماعی مجلس باشم که وزا و سفیران به من رای داده اند.

عزیزی افزود: اگر این نمایندگان در این مدت سه سال که رییس مجمع نمایندگان بوده اند و کار خاصی برای این استان کرده اند این یک سال را نیز انجام بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.