قزوین_ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: پیکر مطهر دو شهید در روز چهارشنبه تشییع می شود.

پیکر مطهر دو شهید در قزوین تشییع می شود

بهنام پیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده «اکبر مهدی‌زاده» و «محرمعلی رویتوند غیاثوند» از ساعت ۹ در روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه سالجاری از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع می شود.

وی افزود: شهید «اکبر مهدی‌زاده» پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل می شود و طی مسیر در شهرهای اقبالیه و شهرستان تاکستان مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

پیری گفت: با توجه به اینکه شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» مربوط به روستای سوخته چنار بخش کوهین است، برنامه های مختلفی در سطح شهر از جمله برگزاری شب وداع پیش بینی شده است و در ساعت ۱۷ روز پنج شنبه برنامه تشییع شهید در روستای یاد شده برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: مراسم تشییع شهید «اکبر مهدی زاده» نیز در روز چهارشنبه در ساعت ۱۸ شهید در زادگاهش برگزار می شود.

وی مطرح کرد: پیکر شهدا در شب سه شنبه مصادف با ۱۱ تیرماه در معراج الشهدا برای زیارت عموم آماده می شود و افرادی که نمی توانند در مراسم های روز چهارشنبه این شهیدان حضور داشته باشند، می توانند در معراج الشهدا برای زیارت شهدا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.