دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران از نمایندگان مجلس درخواست کردهمانطور که یک روزلباس سپاهی به تن کردندیک روزهم رخت کارگران کارخانه های تولیدی رابه تن کنند ویک ماه باحقوق آنهامعیشت خود رابگذرانند

نمایندگان مجلس یک روز لباس کارگران را به تن کنند/ باید قوانین مزاحم را از پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران برداریم

قدس آنلاین: محمدرضا مرتضوی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: در حوزه تقنین قوانین فعالان اقتصادی به هیچ عنوان احساس کمی و کاستی نمی کنند اما در شرایط تحریم ها که البته می توان از آن به محاصره کامل اقتصاد ایران نام برد، باید قوانین مزاحم را از پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران برداریم.

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران افزود: ما در قوانین کم و کاستی را مشاهده نمی کنیم اما از فردی که دو تومان می گیرد تا قوانین را اجرا نکرده و در کشوی میز خود بگذارد گلایه داریم. این فرد ما را آزار می دهد ولی مبارزه بی امان با فساد امسال سرلوحه کار بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: قصد جدی ما این است که بتوانیم امسال با فساد مبارزه کنیم و جلوی هر گونه کجی و ناراستی بایستیم.

مرتضوی با بیان اینکه معنای رونق تولید فقط چاپ کردن سربرگ ادارات دولتی و هزینه کردن بیت المال نیست، گفت: رونق تولید به معنای آن است که همه دستگاه های دولتی غم تولیدکننده را بخورند و با رفع مشکلات تلاش کنند از مسائل این بخش بکاهند.

مرتضوی ادامه داد: نقش وزارت صنعت در این میان بسیار مهم است و امید می رود هیات دولت و دستگاه های اجرایی کنار وزرای تولیدی بایستند. به هر حال رفتارها و برخوردها اصلاح شود ونباید پشت سر وزرا در سازمان های مختلف کارشکنی شود.

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران ادامه داد: همه دستگاه های دولتی باید در راستای ایجاد آرامش در حوزه صنعت و تولید گام بردارند چراکه رونق تولید بدون سرعت دادن به رفع نیازهای واحدهای تولیدی کاری غیرمعمول است.

مرتضوی گفت: ما صنعتگران پای خود را بسته ایم تا کنار کارگران خود باشیم و بر این اساس از نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان درخواست می کنیم همانطور که یک روز لباس سپاهی به تن کردند یک روز هم لباس کارگران ما در بخش صنعت را به تن کنند و با حقوق ماهیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.