رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمران روستایی در خراسان رضوی تخصیص خواهد یافت.

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا تابش در نشست مشترک مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با استاندار که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین ماه امسال آماده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی منازل خسارت دیده در مناطق سیل زده، هیچ سهمیه ای برای خراسان رضوی در نظر گرفته نشده است و به همه واحدهای نیازمند بازسازی، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، بازپرداخت اصل و فرع تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین می شود.

وی گفت: بنیاد مسکن برای بازسازی واحدهای خسارت دیده در اثر وقوع سیل در صورت متقاعد شدن بانک ها برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، وام بلاعوض ۱۲ میلیون تومانی در مناطق شهری و ۱۰ میلیون تومان در مناطق روستایی پرداخت خواهد کرد.

تابش با اشاره به ضرورت تلفیق منابع استانی و ملی برای اجرای پروژه های عمران روستایی افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیاتی شدن این پروژه ها در خراسان رضوی تخصیص خواهد یافت و انتظار می رود به همین میزان هم از اعتبارات استانی پیش بینی شود.

وی درباره درخواست استاندار خراسان رضوی برای مشارکت در طرح ساماندهی حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: طی دو هفته آینده این موضوع را بررسی و نحوه مداخله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی مشهد و ساخت واحد مسکونی برای ساکنان این مناطق مشخص خواهیم کرد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.