مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از برقراری سه مسیر جدید پروازی با آغاز فصل تابستان در فرودگاه مشهد خبر داد.

سه مسیر پروازی جدید به پروازهای فرودگاه مشهد اضافه شد
به گزارش قدس انلاین، محمد باقر قاسم‌زاده در این خصوص گفت: پرواز برنامه‌ای مشهد - زنجان – مشهد در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه هر هفته، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور انجام می‌شود. این پرواز روزهای یکشنبه  هر هفته ساعت ۱۳ از مشهد به مقصد زنجان حرکت می‌کند و ساعت ۱۵ در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند.   ساعت ۱۶ نیز زنجان را ترک می‌کند و در ساعت ۱۸ در مشهد فرود می‌آید. این پرواز روزهای چهارشنبه هر هفته نیز، ساعت ۹ صبح از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می‌کند و ساعت ۱۱ در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۲ به سمت مشهد پرواز می‌کند.
وی افزود: همچنین پروازهای رشت - مشهد در فصل تابستان افزایش یافت. با شروع فصل تابستان، ۱۴ سورتی پرواز به تعداد پروازهای رفت و برگشت مشهد - رشت اضافه شده است. این پروازها توسط سه شرکت هواپیمایی ایرتور، کاسپین و وارش انجام می‌شود که با احتساب پروازهای افزوده شده، هم‌اکنون تعداد پروازهای رفت و برگشت مشهد - رشت به ۲۸ پرواز در هفته رسیده است.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۶ سورتی پرواز نیز در مسیر مشهد - بوشهر به پروازهای برنامه‌ای هفتگی فرودگاه مشهد افزوده شد. این پروازها روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ی هر هفته توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با هواپیمای ام دی (ظرفیت ۱۷۰ مسافر) انجام می‌شود.
لازم به ذکر است با اضافه شدن این ۶ سورتی، تعداد پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد بوشهر  به ۱۴ پرواز هفتگی افزایش پیدا کرد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.