سامسونگ گلکسی A۸۰ در حال حاضر در بازارهای انتخابی، از جمله مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و اروپا در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی خود آماده فروش به علاقه مندان این گوشی جذاب است.

سامسونگ گلکسی "A۸۰" آماده فروش شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ گلکسی A۸۰ در حال حاضر در بازارهای انتخابی، از جمله مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و اروپا در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی خود آماده فروش به علاقه مندان این گوشی جذاب است، قیمت ها فعلا در این بازارها متفاوت است، در اروپا € ۶۴۹، در حالی که در مالزی RM ۴۰۰۰ )€ ۸۵۰) است.

Galaxy A۸۰ طبق اعلام سامسونگ قرار است در ماه ژانویه در هند عرضه شود اما سامسونگ قیمت آن را برای این بازار اعلام نکرده است.

خریداران می‌توانند انتخاب خود را از سه رنگ  Angel Gold، Phantom Black و Ghost White داشته باشند و دستگاه را از فروشگاه آنلاین خود سامسونگ، فروشگاه های حامل و خرده فروشان آنلاین خریداری کنند.

Galaxy A۸۰ از یک دوربین سه گانه مجهز به موتور منحصر به فرد استفاده می کند که می‌تواند به جلو یا عقب گوشی بچرخد، این بدان معنی است که می‌توانید از دوربین اصلی ۴۸MP f / ۲.۰ یا ۸MP f / ۲.۲ ultrawide برای دوربین‌های پشت هم دوربین سلفی استفاده کنید.

قدرت این گوشی جذاب سامسونگ از چیپ ست Snapdragon ۷۳۰، هشت گیگابایت رم، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ واتی به دست می آید و از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED برای لذت بردن بیشتر از تصاویر استفاده می کند.

 به نظر می‌رسد استقبال خوبی از این گوشی جذاب سامسونگ صورت گیرد اگرچه هنوز زمان عرضه آن در بازار ایران مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.