مسؤول روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن گفت: ما باید به‌گونه‌ای برخورد کنیم که نه کسبه و بازاریان ناراحت و متضرر شوند و نه اینکه پروژه سرمایه‌گذار خارجی دچار مشکل و توقف شود.

واکنش شهرداری ثامن به حاشیه‌های پروژه سرمایه‌گذار عربستانی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی زمانی خلیل‌آباد، درباره گودبرداری پروژه کوکب اختر که شنبه گذشته انجام شد و حاشیه‌های زیادی به‌همراه داشت، گفت: این گودبرداری بدون ضابطه نبوده است و طبق همان قوانین  ضوابطی است که تمام پروژه‌ها در منطقه ثامن ملزم به رعایت آن هستند.

مسؤول روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن ادامه داد: در راستای جلب رضایت کسبه محل و انجام پروژه سرمایه‌گذار، شهریور ماه ۹۷، صورتجلسه‌ای با حضور هر دو طرف برگزار و مقرر شد یا کسبه آن در و ممری که در پشت این پروژه دارند به سرمایه‌گذار بفروشند یا اینکه ۳۶ ماه فرصت دهند تا ما در شهرداری سرمایه‌گذار را مجبور کنیم یک ممر برای آن‌ها در نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به‌گونه‌ای برخورد کنیم که نه کسبه و بازاریان ناراحت و متضرر شوند و نه اینکه پروژه سرمایه‌گذار خارجی دچار مشکل و توقف شود.

زمانی خلیل‌آباد اظهار کرد: صبح امروز مطلع شدیم اداره کل میراث فرهنگی پروژه برای انجام بررسی‌های بیشتر و بررسی آب انبار تاریخی کشف شده در عمق ۱۰ متری محل اجرای  این پروژه، بخشی از این کار را متوقف اعلام کرده است.

مسؤول روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری منطقه ثامن با بیان اینکه این پروژه متعلق به یکی از شهروندان اهل عربستان است که تا کنون سرمایه‌گذاری زیادی در شهر مشهد انجام داده است، افزود: نوع مالکیت سرمایه‌گذاران خارجی در مشهد کاملا همانند شهروندان ایرانی است!

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.