گیلان- مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه اجرای شیوه نامه ساماندهی پرده نوشته در سطح استان با جدیت اجرا و مورد نظارت قرار گیرد،افزود: تخطی در اجرای شیوه نامه ساماندهی پرده نوشته برای عوامل اجرایی و نظارتی تخلف اداری و مالی است.

اجرای شیوه نامه ساماندهی پرده نوشته در سطح گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ مجید هاشم پور با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ساماندهی نصب پرده نوشته در سطح استان به منظور پرهیز از تشریفات و هزینه‌های غیرضروری و ساماندهی و اصلاح رفتارهای اداری اظهار داشت:  در جهت اجرای این بخشنامه باید فرمانداران و مدیران کل نظارت موکد داشته باشند.

وی  افزود: کلیه مفاد ابلاغی در این خصوص لازم الاجرا بوده و تخطی و تعلل در رعایت بندهای آن برای عوامل اجرایی و نظارتی بخشنامه، تخلف اداری و یا مالی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رسیدگی بر تخلفات مطرح شده در شیوه نامه مذکور در صلاحیت هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و سایر مراجع انضباطی و شبه قضایی است، لذا فرمانداران و مدیران کل در صورت مشاهده و وصول گزارش هر نوع تخطی در اجرای مفاد به صورت عمدی یا تکرار تخطی حتی به صورت غیرعمد، مکلف به اعلام تخلف شخص خاطی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری یا دیگر مرجع انضباطی و قضایی مربوطه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.