ایلام- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با تکیه بر توان داخلی و همدلی در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز خواهیم شد.

همدلی رمز غلبه بر دشمن است

به گزارش قدس آنلاین، سردار نعمان غلامی شامگاه دوشنبه درآئین سالروز آزاد سازی مهران (عملیات کربلای یک) و در نقطه صفر مرزی(قلاویزان) با بیان اینکه نباید فریب مذاکره های دشمن را بخوریم، افزود: پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن نیازمند همدلی و هماهنگی در کشور است و باید با شناخت توطئه ها بر توان داخلی تکیه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه قلاویزان، نماد مقاومت، ایثار وبرتری اراده‌ها در مقابل آمریکا است، یادآور شد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی فقط به قصد حمله نیامده بود به قول خودش آمده بود که بماند و ریشه انقلاب اسلامی را خشک کنند، ولی نتوانستند و امروز به برکت دفاع مقدس ایران اسلامی یک الگوی موفق از ایستادگی و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

معاون‌سیاسی امنیتی  ‌و اجتماعی استانداری ایلام، که از سخنرانان این مراسم بود گفت: :  ماندگارترین نام در تاریخ مردم ایلام و ایران  است و  دروازه عتبات عالیات، کربلای شهدا، دیار ایثارگری، شهادت و جانبازی هزاران رزمنده سرافراز ایران اسلامی است.

هم اکنون که در نقطه صفر مرزی  محمد نوذری با بیان اینکه مهران‌ماندگار ترین نام در تاریخ مردم ایلام و ایران است، افزود: هم اکنون که در نقطه صفرمرزی جمع شده ایم و این روز را گرامی می داریم حاصل رشادت های فرزندان این دیار بود که مردانه سینه سپر کردند تا رژیم غاصب صدام نتواند یک ذره از این خاک را به اسارت  بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز مرز مهران یکی از مرزهای بزرگ بین المللی است و در این افتخار سهم شهدا از همه بیشتر است، یادآور شد: پایداری و مقاومت رزمندگان موجب شد امروز مهران دروازه اصلی عتبات عالیات باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.