قزوین_ رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: رعایت استانداردهای نگه داری کلزا در مراکز خرید ضروری است.

رعایت استانداردهای نگه داری کلزا در مراکز خرید ضروری است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، به منظور بررسی خرید تضمینی کلزا در استان، محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از اعضاء کمیسیون خرید، به صورت سرزده از مرکز خرید کلزا در شرکت تعاونی کشاورز واقع در روستای دیال آباد شهرستان تاکستان، شرکت تعاونی روستایی سینا واقع در قشلاق آبیک، شرکت نصر واقع در کمال آباد بازدید کردند.

محمودی در این بازدید با تاکید بر اینکه تعیین هویت کشاورز مهترین بخش کار است، اظهار کرد: حصول اطمینان از مشخصات و هویت کشاورز یکی از مهمترین کارهای است که در مراکز خرید انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ثبت اطلاعات مربوط به کشاورزان شامل؛ سطح زیر کشت، میزان تولید و نوع تولید در قالب سامانه فناوری اطلاعات کشاورزان و تولیدکنندگان صورت می گیرد تا از امکان حضور دلالان و معرفی خود به جای کشاورز از بین برود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: تعاونی های طرف قرارداد ضمن رعایت ضوابط و شرایط کمی و کیفی تعیین شده در دستورالعمل خرید، نسبت به تحویل کلزا اقدام می کنند تا در هنگام تحویل از انبار دچار خسارت نشوند.

این مسئول یادآور شد: با تمهیدات صورت گرفته توسط سازمان تعاون روستایی استان قزوین ۴ مرکز خرید تضمینی کلزا در استان در نظر گرفته شده است.

وی به قیمت خرید دانه روغنی کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.