خراسان شمالی-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: هرچه استقبال از رییس جمهور باشکوه تر باشد تیر خلاصی بر تابوت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است چون این دشمنان درصدد ناامید کردن مردم کشورمان هستند.

روابط عمومی ها زمینه حضور حداکثری مردم را برای سفر رییس جمهور فراهم کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر ولی الله حیاتی در جمع اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در سفر پیش روی رییس جمهور و هیات دولت به این استان را فراهم کنند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و نقطه نظرات آنان را شنیده و اگر چالشی هست آن را در دستگاه خود حل کنند تا سفری باشکوه را برای هیات دولت به این استان رقم بزنیم زیرا هرجا که از حضور و نقطه نظرات مردم بهره برده ایم به موفقیت و توفیقات بیشتری دست یافته ایم.

در ادامه این نشست سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز گفت: نیروهای روابط عمومی بعنوان قلب تپنده دستگاه های اجرایی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شناخته می شوند.

علی قلی زاده تصریح کرد: روابط عمومی ها باید خدمات دولت را بیان کرده و انعکاس و بازخورد افکار عمومی را به خدمتگزاران نظام اعلام کنند زیرا همواره جزو پیشرانان خدمات دولت محسوب می شوند.

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.