به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) پرفروش‌ترین کتاب‌های خود را در سه ماهه ابتدایی سال جاری در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسال اعلام کرد.

پرفروش‌ترین کتاب‌های بهارانه فروشگاه‌های «به‌نشر» مشخص شد
به گزارش قدس آنلاین ، کتاب‌های «سنگر علاف‌ها»، «آبی‌ها»، «هم‌قسم»، «دعبل و زلفا»، مجموعه‌ 10 جلدی «زندگی پر افتخار»، «به سفارش مادرم»، «شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی» و «فضای مجازی و تحولات آن» در حوزه بزرگسال از جمله آثاری است که در فروشگاه‌های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور مورد استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این آثار توسط نویسندگان برجسته از جمله اکبر صحرایی، سعید تشکری، عبدالقدوس الامین، مظفر سالاری، محمدمحمدی اشتهاردی، احسان حسینی‌نسب، مهدی صحراگرد و سید ابوالحسن فیروزآبادی نوشته شده که طی سه سال اخیر در به‌ نشر چاپ و منتشر شده است.

کتاب‌های «سلام بر ابراهیم»، «چه کنم شاد شوم»، «نخل و نارنج»، «قصه دلبری»، «حیفا»، «یادت باشد»، «ادواردو»، از جمله آثاری است که از سایر ناشران در انتشارات به‌نشر به فروش رسیده است.

پرفروش‌ترین آثار به‌ نشر در این بازه زمانی در حوزه کودک و نوجوان به کتاب‌های «حرم پر از آینه بود»، مجموعه «ترانه‌های نیایش»، «امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران»، «قصه ما مثل شد»، «تاج و کلاه»، مجموعه «قصه‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی»، مجموعه «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)»، مجموعه «قصه‌های حنانه»، مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان»، مجموعه «داستان‌های شکر خدا»، « قصه ما مثل شد»، مجموعه «بهترین داستان‌های دنیا برای کودکان»، مجموعه «ترانه‌های کی بود کی بود» و «مجموعه باش بهتر باش» تعلق گرفت.

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)‌ به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور برای دسترسی آسان مخاطبان به محصولات این انتشارات و سایر ناشران با 17 فروشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در سطح شهر مشهد و 20 نمایندگی فروش در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.