دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: بهای بلیت قطار و هواپیما در دهه کرامت همان قیمتی است که فعلا در حال انجام است.

ثبات بهای بلیت قطار و هواپیما در دهه کرامت
به گزارش قدس آنلاین ؛ مجید فرقانی ، در خصوص وضعیت قیمت بلیت قطار و هواپیما در آستانه دهه کرامت اظهار کرد: یک افزایش قیمت 22 درصدی در مورد بلیت قطار از قبل از تیرماه را شاهد بودیم و همچنین در مورد بهای بلیت‌های هواپیما افزایش مشخصی نداریم و البته با توجه به شروع فصل تعطیلات و مسافرت‌ها، قاعدتا در روزهایی تقاظا بیشتر است، قیمت‌ها افزایش و در روزهای کم‌تقاضا کاهش می‌یابد و تا کنون مورد خاصی را مشاهده نکرده‌ایم.
وی افزود: لذا بهای بلیت قطار و هواپیما در دهه کرامت همان قیمتی است که فعلا در حال انجام است و اگر قرار باشد عددی افزایش یابد، قطعا پیش از آن توسط شرکت‌های هواپیمایی و یا راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.
دبیر انچمن صنفی خدمات مسافرتی خراسان رضوی در قالب توصیه‌هایی به مردم و مسافران خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم آن است که خدمات سفر خود را از جمله بلیت، رزرو هتل و تهیه تور و بسته سفر از دفاتر مجاز ما انجام دهند. این دفاتر همگی دارای نشان اطمینان بوده و در واقع آرمی از انجمن صنفی دفاتر مسافرتی است که بر روی شیشه دفاتر مسافرتی مجاز ما الصاق شده است.
فرقانی همچنین ادامه داد: همچنین برای دفاتر مسافرتی الزام شده که موجوزهای خود را در معرض دید مسافر قرار دهند و لذا اگر مراجعین وارد دفاتر شدند و چنین مجوزهایی را مشاهده نکردند، آژانس مسافرتی موظف است مدارک موجود را نشان دهد. این امر موجب می‌شود دریافت خدمات واقعی باشد و از دفاتر غیر مجازی که فاقد هرگونه مجوز هستند، خرید صورت نگیرد تا دچار مشکلات و خرید خدمات با قیمت گران‌تر نشوند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.