شینکو یک تلویزیون هوشمند FHD Smart LED را در هند راه اندازی کرده است. دستگاه با یک حالت تصویر کریکتی خاصی همراه است، این تلویزیون به نام Shinco SO۵۰AS-E۵۰ نامگذاری شده و یک پردازنده چهار هسته ای، اندروید ۸.۰ Oreo و قابلیت کاهش نویز را در خود دارد.

تلویزیون ال‌سی‌دی ۴۹ اینچی شینکو با قیمت ۲۳،۹۹۹ روپیه عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شینکو یک تلویزیون هوشمند FHD Smart LED را در هند راه اندازی کرده است. دستگاه با یک حالت تصویر کریکتی خاصی همراه است، این تلویزیون به نام Shinco SO۵۰AS-E۵۰ نامگذاری شده و یک پردازنده چهار هسته‌ای، آندروید ۸.۰ Oreo و قابلیت کاهش نویز را در خود دارد.

شینکو SO۵۰AS-E۵۰ Smart LED TV: مشخصات و ویژگی ها

تلویزیون هوشمند دارای یک صفحه نمایش FHD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و حالت تصویری مطمئن برای چشم است، دو پورت HDMI و دو پورت USB همراه با پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A۵۳ را همره خود دارد، عملکرد دستگاه با کمک ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده گرافیکی Mali ۴۵۰ پشتیبانی می‌شود، شینکو SO۵۰AS-E۵۰ قادر به پخش محتوای ۴K است و آندروید ۸.۰ Oreo را اجرا می‌کند، فروشگاه App همچنین بخشی از آن است و کاربران می‌توانند برنامه‌های محبوب را از آن دانلود کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، تلویزیون هوشمند LED توسط Shinco یک حالت تصویر کریکت را بازی می کند که می‌تواند تلویزیون را برای کاربران سرگرم کننده تر کند، همچنین با ویژگی‌هایی مانند بهبود تصویر، فریز کردن تصویر و کاهش نویز همراه است، مصرف کنندگان همچنین می توانند برنامه Shinco را برای دریافت محصول نصب شده یا تعمیرات دانلود کنند، همچنین می تواند دوره گارانتی را برای خریداران فراهم آورد و جزئیات خرید را با خیال راحت در صورت خرابی دریافت کنند.

تلویزیون هوشمند SHINCO SO۵۰AS-E۵۰: قیمت و در دسترس بودن

این دستگاه هوشمند با قیمت Rs ۲۳،۹۹۹ در آمازون در دسترس است، این تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه می تواند انتخاب بسیار خوبی برای کاربران با توجه به قیمت اقتصادی و امکانات مناسب باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.