۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 662000

طبق اعلام یک عضو هیئت مدیره، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این تیم ماندنی شد.

بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در سرخپوشان و تیم ملی داشت و افتخارات زیادی را بدست آورد، پس از سال‌ها حضور در این تیم، درصدد لژیونر شدن بود و چند پیشنهاد هم از آسیا و اروپا داشت، اما یک عضو هیئت مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، پرسپولیس خانه بیرانوند است و او در این تیم خواهد ماند.

بیرانوند با تیم قهرمان ایران تا سال ۱۴۰۰ قرارداد دارد، اما چند پیشنهاد اروپایی و ژاپنی دریافت کرد و در صدد بود تا ۷۰۰ هزار دلار را پرداخت و از این تیم جدا شود که منتفی شد و در جمع پرسپولیسی‌ها باقی خواهد ماند.

دروازه بان ۲۶ تیم ملی فوتبال ایران از المپیاکوس یونان، فنرباغچه ترکیه، ویسل کوبه ژاپن و ... پیشنهاد داشت، اما با اعلام عضو هیئت مدیره پرسپولیس در این تیم خواهد ماند.

بیرو که تاکنون در تمرینات و حتی تست‌های پزشکی در ایفمارک شرکت نکرده بود، با مذاکرات نهایی در این تیم ماندنی شد و در این فصل چه عملکردی خواهد داشت. البته به جز بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ دیگر دروازه بان سرخپوشان است که اهل کرواسی است.

لازم به ذکر است، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی نیز پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند بود تا این بازیکن در پرسپولیس بماند و حالا امیدوارست با دروازه ملی پوش به موفقیت برسد. او بهترین دروازه بان حال حاضر ایران است که مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی تیم ملی لقب هیولا را به او داده است.

بیرانوند ۲۶ ساله از دیدگاه سایت ترانسفرمارکت، گرانترین بازیکن پرسپولیس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.