یزد- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه فضای مجازی نیز برای شکستن قبح مقدسات، تخریب نهادهای انقلابی و مخدوش کردن ارزش ها و هنجارهای اسلامی در اختیار دشمن قرار گرفته است.

فضای مجازی برای تخریب نهادهای انقلابی در اختیار دشمن قرار گرفته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپایگاه خبری پلیس، آیت الله "ابوالقاسم وافی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با وی ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در سطح جامعه اظهارداشت: اگرچه برخی مشکلات اقتصادی مردم ما را آزار می دهد اما زیربنای همه امورات جامعه، مسایل فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش اعتماد مردم به نظام و ناامیدی آنها به کار گرفته است و البته در شهرهای مذهبی مانند یزد فعالیت بیشتری را نیز دارد.

آیت الله وافی تصریح کرد: امروزه فضای مجازی نیز در شکستن قبح مقدسات، تخریب نهادهای انقلابی و مخدوش کردن ارزش ها و هنجارهای اسلامی در اختیار دشمن قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با حضور پر رنگ تر دستگاه های فرهنگی و نیز تقویت نهادهای متولی فرهنگ بخصوص نهادهای متولی امر به معروف و نهی از منکر زمینه ترویج مفاسد در جامعه برچیده شود.

وی از زحمات و تلاش های شبانه روزی فرمانده و کارکنان پلیس استان یزد به خاطر برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه و دغدغه پلیس یزد در حوزه فرهنگ قدردانی کرد.

تبلیغات سوء دشمن

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت اجتماعی، فرهنگی و امنیتی استان یزد گفت: تغییرات فرهنگی و نقش دشمن در ایجاد و ترویج ناهنجاری ها و ولنگاری های اخلاقی بسیار تاثیرگذار است.

سردار "محمدرضا میرحیدری" ضمن اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی علیه نظام و نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری ها خاطرنشان ساخت: در مقابله با این ناهنجاری ها باید به نحوی عمل کنیم که دشمن نتواند در این موضوعات رسوخ پیدا کرده و خواسته های خود را محقق کند.

وی افزود: باید با تلاش، دلسوزی و حرکت جهادی ماموریت ها را دنبال کنیم تا آرامش و آسایش مردم فراهم شود وخواسته های دشمن محقق نشود و مردم در زندگی دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.