شهردار قدمگاه گفت: توقع داشتیم مسئولان استان برای برگزاری این مراسم حمایت بیشتری کنند ولی در این چند سال هیچ حمایتی نبوده و خود شهرستان کارها را انجام داده است. برخی روزها تا ۲۰ برابر جمعیت گردشگر در قدمگاه داریم که باید به آن‌ها خدمات داده شود و باید در این زمینه تلاش بیشتری کرد.

انتظار حمایت بیشتر مسئولان استانی را داشتیم
به گزارش قدس آنلاین، حمید عباسی گفت: برنامه‌های سالروز ورود امام رضا(ع) هرساله از روز نهم تیرماه با حرکت نمادین کاروان استقبال از امام هشتم شیعیان، آغاز و در یازدهم تیرماه در بخش زبرخان قدمگاه خاتمه پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: این مراسم به صورت مشترک بین شهرداری، هیئت امنای بقعه متبرکه رضوی و اوقاف، بیش از یک دهه است که در قدمگاه برگزار می‌شود، ورود امام رضا(ع) به شهرستان نیشابور به خصوص قدمگاه موجب شده برکات بسیاری شامل حال این منطقه شود.
شهردار قدمگاه از حضور سالیانه ۴ تا ۵ میلیون نفر زائر، مسافر و گردشگر در قدمگاه خبر داد و گفت: بعد از شهر مقدس مشهد قدمگاه بیشترین زائر، مسافر و گردشگر را در استان دارد.
عباسی بیان کرد: هرچند قدمگاه ۵ هزار نفر جمعیت دارد ولی برخی روزها تا ۲۰ برابر جمعیت زائر، مسافر و گردشگر داریم که باید به آن‌ها خدمات داده شود به همین دلیل هر اندازه پیشرفت کنیم باز هم با توجه به میزان مسافران کم بوده و باید تلاش بیشتری کرد.
وی ادامه داد: همزمان با سالروز ورود امام هشتم شیعیان به قدمگاه افراد بسیاری از مشهد و شهرهای اطراف برای دیدن مراسم به منطقه آمده و استقبال بسیار باشکوهی می‌شود.
شهردار قدمگاه گفت: توقع داشتیم مسئولان استان برای برگزاری این مراسم حمایت بیشتری کنند ولی در این چند سال هیچ حمایتی نبوده و خود شهرستان کارها را انجام داده است.
وی بیان کرد: همه ساله برای برگزاری باشکوه‌تر این مراسم از ظرفیت‌های خود بخش زبرخان و توان نیروها و هنرمندان بومی بخش استفاده می‌شود و مسئولان استان هیچ کمکی نداشته‌اند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.