البرز- کارشناس البرزی والیبال ایران با بیان اینکه مرحله نهایی لیگ ملت ها از دشواری به مراتب بیشتری نسبت به دور مقدماتی برخوردار است گفت: تیم ایران تا به این جای رقابت ها نشان داده که لیاقت کسب مقام جهانی را دارد.

ایران لایق کسب عنوان در لیگ ملت‌های والیبال است

محمود افشاردوست در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در مرحله پایانی رقابت ها تمامی ۶ تیم حاضر با نفرات اصلی به میدان می آیند و در صورت غفلت، لهستان و برزیل می توانند آرزوی های ایران را نقش برآب کنند.

وی ضمن ارزیابی فنی تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی جام ملت های جهان گفت: علیرغم ادوار گذشته، این بار تیم ایران از ثبات بهتری برخوردار بود و نوسانات و فراز و نشیب های سال های گذشته در این مسابقات کمتربه چشم آمد.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال تصریح کرد: این ثبات در عملکرد و درخشش بازیکنان جوان تیم ملی این امید را می دهد که در مرحله پایانی نیز بازی های خوبی را از تیم ایران شاهد باشیم.

افشاردوست به حضور ملی پوشان ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی اشاره کرد و گفت: امسال اعتماد به نفس به مراتب بیشتری را از سوی بازیکنان شاهد بودیم چرا که اغلب آن ها در لیگ های معتبر کنار ستارگان جهان توپ می زنند و واهمه ای از تقابل با آن ها در میادین جهانی ندارند.

وی به نقش مهم محمد وکیلی در موفقیت امروز تیم ملی والیبال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سال های اخیر امور والیبال به افراد متخصص سپرده شده و مربی موفق تیم ملی نوجوانان همواره بازیکنان با کیفیتی را به رده های بالاتر معرفی کرده است.

کارشناس البرزی والیبال ایران تصریح کرد: کار پایه در والیبال ایران به خوبی انجام شده و ترس پیدا کردن جایگزین برای ستارگان تیم ملی از بین رفته این در حالی است که به امثال وکیلی که خود را سرباز والیبال می دانند باید آزادی عمل بیشتری داده شود تا بتوانند کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.