گیلان - فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان به اندازه ایران تهدیدات مرزی ندارد گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران از بالاترین امنیت نسبت به تمام کشورهای منطقه برخوردار است.

هیچ کشوری به اندازه ایران تهدیدات مرزی ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرزبانی گیلان ، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرهنگ غنی و اعتقاد دینی بالای مردم استان گیلان اظهار داشت: از خداوند باری‌تعالی سپاسگزارم که فرصت شد تا در استان گیلان حضور پیدا کنم.

فرمانده مرزبانی ناجا ایران را کشوری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه جایگاه ژئوپلیتیک ویژه‌ای داشته و از اقتدار و عزت برخوردار است و کسی توان آسیب رساندن به ایران بزرگ را ندارد.

وی با اشاره به حضور ایران در پیمان‌های منطقه‌ای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی معادلات منطقه به‌هم ریخت و تمام پیمان‌های ذلیلانه منعقد شده شکسته شد.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور ما از جایگاه اطاعت‌پذیری از کفار و کشورهای ظالم و ستمگر به سمت کسب اقتدار اسلامی رفت و جایگاه خود در منطقه را به‌دست آورد.

سردار رضایی با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان به اندازه ایران تهدیدات مرزی ندارد گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران از بالاترین امنیت نسبت به تمام کشورهای منطقه و حتی کشورهای توسعه یافته جهان برخوردار است.

وی مجاهدت خانواده‌های مرزبانان و نقش موثر آنان در موفقیت این افراد را مورد اشاره قرار داد و افزود: مرزبانان در شرایط بسیار سختی فعالیت می‌کنند و با توجه به روحیه و نشاط بالای این افراد، بایستی از خانواده آنان سپاسگزار بود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه روحیه معنوی و انقلابی در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران حاکم است ابراز داشت: طرح جامع مرزبانی به تصویب مقام معظم رهبری رسید و به نیروی انتظامی نیز ابلاغ شده است.

سردار رضایی با بیان اینکه مرزهای استان گیلان از آرامش و امنیت برخوردار است گفت: روزانه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از اتباع جمهوری آذربایجان از مرز آستارا وارد گیلان می‌شوند و نیاز است توجه ویژه‌ای به مرزهای این استان داشته باشیم.

به گزارش قدس آنلاین ،در این دیدار از تلاش‌های کیاست سپهری، فرمانده مرزبانی گیلان تقدیر به‌عمل آمد و سهراب سجادی به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان گیلان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.