البرز- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در استان البرز خبرداد و گفت: خادمان حرم مطهر در قالب دو گروه امشب وارد استان البرز می شوند و تا پایان دهه کرامت با اجرای ۱۸۰ برنامه در سطح استان حضور خواهند داشت.

کاروان" زیر سایه خورشید" در استان البرز ۱۸۰ برنامه اجرا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، عباس قاضی خانی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز چهارشنبه  که بامحوریت ویژه برنامه های دهه کرامت برگزار شد اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز آغازگر برنامه های معنوی و اجتماعی خادمان آستان قدس تحت عنوان زیر سایه خورشید است که برای هفتمین سال در البرز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت در استان البرز گفت: جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه بانوان عصر فردا(پنجشنبه) در هیئت انصار کرج برگزار می شود این در حالی است که تا پایان دهه کرامت ۱۸۰ برنامه در سطح استان البرز برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز  تصریح کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا در گلزار شهدای امامزاده محمد، دیدار با کارکنان دولت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با طلاب حوزه های علمیه، دیدار با اصناف و کسبه، حضور در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، عیادت از بیماران، ورزش باستانی، دیدار با اصحاب رسانه، دیدار مردمی در نماز جمعه و نشست علمی و فرهنگی با موضوع کارآفرینی و سبک زندگی رضوی از دیگر برنامه های مهم خادمان حرم رضوی است که در دو گروه در کرج و شهرستان های البرز حضور خواهند داشت.

قاضی خانی تکریم مقام کارگر را در سال رونق تولید امری ضروری دانست و گفت: قرار است خادمان حرم حضرت رضا(ع) با کارگران یکی از مراکز موفق تولید نیز دیدار داشته باشند این در حالی است که برنامه های دهه کرامت در حالی با ولادت حضرت امام رضا (ع) به پایان می رسد که بدون شک این دست برنامه های نشاط آور فرهنگی به منظور آشنایی مردم با سبک زندگی امام مهربانی ها در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هرساله خادمان در حالی همزمان با دهه کرامت با پرچم های تبرک حرم حضرت رضا (ع) در استان های کشور حضور پیدا می کنند که حال و هوایی معنوی در ایران پخش می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز  در بخشی دیگر از نشست خبری ضمن گزارش عملکردی از سال گذشته این مجموعه گفت: دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز همواره منشأ خیر و برکت بوده است، برای نمونه دیدارهای مستمر با خانواده های شهدا، عیادت بیماران، حمایت نیازمندان و ارائه سبدهای کالایی به آن ها از جمله فعالیت هایی است که به آن افتخار می کنیم.

قاضی خانی ادامه داد: معاونت های حوزه فرهنگی و محرومیت زدایی همواره وظایف خود را بخوبی انجام داده و در بحث اعطای وام ازدواج، اعزام زائرین به حرم حضرت رضا(ع)، اردوهای جهادی در روستاهای مختلف و ذبح گوسفند در استان و تقسیم بین نیازمندان همواره پیشگام بوده اند که خیرین محترم نیز در بخش های مهمی از این خدمات شراکت داشتند.

وی در خصوص آخرین وضعیت احداث درمانگاه ثامن الحجج کرج گفت: با پیگیری و رایزنی فراوان با دانشگاه علوم پزشکی مجوز احداث را دریافت کردیم اما شهرداری برخلاف پیگیری ها و جلسات قبلی هنوز به وعده های خود در خصوص زمین عمل نکرده است که امیدواریم هرچه سریع تر این مهم نیز به سرانجام برسد.

نماینده استان قدس رضوی در استان البرز در خصوص وضعیت خادمیاران نیز گفت: در حال حاضر سایت های جذب خادمیار بسته است تا نفرات قبلی سامان دهی شوند این در حالی است که کسانی می توانند در شیفت های حرم حضرت رضا در مشهد حاضر شوند که در ستادها و کانون های استانی در بحث های مختلف نظیر کمک به محرومین فعالیت مثبت و قابل توجهی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.