قزوین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: صرفه جویی در مصرف فرآورده هایی است که از خون دهندگان حاصل می شود و این اتفاق در استان صورت گرفته است.

صرفه جویی در مصرف فرآورده های خونی در قزوین محقق شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کمیته استانی انتقال خون استان قزوین روز چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران استانی و مدیران بیمارستانها و مراکز درمانی مسئولان بانک خون در سالن باغستان برگزار شد.

منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در کمیته استانی انتقال خون که روز چهارشنبه در سالن باغستان برگزار شد، اظهار داشت: تعامل دوسویه بین انتقال خون سطح استان و بیمارستان های علوم پزشکی، خیریه و خصوصی سطح استان شد منجر شد تا شاهد اتفاق های خوبی در برخی از شاخص های خون باشیم و اصراف به حداقل برسد و دور ریز و ضایعات در فرآورده های خونی کاهش یابد و این برای استان مایه عزت است.

 وی افزود: با هزینه گسترده و تلاش بسیار یک واحد خون می گیریم و قرار نیست زحمات مردم را هدر دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: امروز مردم با تمام شرایط سخت و کمبودها تشویق می شوند و به پایگاه های انتقال خون خون مراجعه می کنند و از مصادیق بارز و عینی، صرفه جویی در مصرف فرآورده هایی است که از خون دهندگان حاصل می شود و این اتفاق در استان صورت گرفته است.

مهرام یادآور شد: همچون گذشته در صیانت از فرآورده ها و استفاده به جا از آنها و نسبت به صرفه جویی در فرآورده ها و پیشگیری از ضایعات تلاش خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید در همه امور صرفه جویی کنیم.

گفتنی است در این مراسم مهدی اکبری مدیر پایگاه انتقال خون استان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.