براساس یک گزارش، گفته می شود «هیا بنت الحسین» همسر حاکم دبی، پس از دست یابی به اطلاعاتی نگران کننده در مورد خود تصمیم به فرار از امارات گرفته است.

«هیا» می‌ترسد به سرنوشت «لطیفه» دچار شود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین؛ «بی بی سی» اطلاعات تازه‌ای را در مورد فرار شاهزاده هیا بنت الحسین همسر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی و خواهر ناتنی پادشاه اردن منتشر کرد.

به گزارش بی بی سی شاهزاده هیا به جزئیاتی نگران کننده‌ای را در مورد «لطیفه» یکی از ۲۳ فرزند همسر خود شیخ محمد که در سال ۲۰۱۸ به کمک یک جاسوس فرانسوی قصد فرار از امارات با یک کشتی اجاره‌ای را داشته دست یافته و گفته است که او توسط پدر خود بازداشت و مورد اهانت قرار گرفت.

شاهزاده لطیفه سال گذشته پس از فرار از دست پدر خود و درخواست پناهندگی سیاسی از آمریکا برای مدتی ناپدید شده بود که گفته می‌شود آمریکا او را به امارات بازگردانده است.

بی بی سی گزارش داد شاهزاده هیا که ۴۵ سال دارد، ابتدا از همسرش حمایت کرده بود، ولی خیلی زود متوجه یک سری واقعیت‌ها، دشمنی و فشار روز افزون از جانب خانواده همسر خود شد.

هیا بنت الحسین بیم آن دارد که او نیز مانند لطیفه ربوده شده و به امارات بازگردانده شود.

بی بی سی تأکید کرده است انگلیس که شریک تجاری و متحد مهمی برای امارات و اردن است، در مورد اعطای پناهندگی به شاهزاده هیا تردید دارد.

روزنامه دیلی میل چندروز پیش فاش کرد که شاهزاده هیا بنت الحسین پس از فرار از دبی به همراه دو فرزند خود، اکنون در لندن پایتخت انگلیس مخفی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.