قزوین_ دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: کاروان سفیران امام رضا (ع) میهمان مردم قزوین می شوند.

کاروان سفیران امام رضا (ع) میهمان مردم قزوین می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ساسان کرمی روز چهارشنبه در جمع رسانه های گروهی استان با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان اظهار داشت: برنامه های مختلفی در این دهه پیش بینی شده است.

وی افزود: کاروان ۵ نفره سفیران امام رضا (ع) در روز پنج شنبه مصادف با ۱۳ تیرماه سالجاری به قزوین سفر می‌کنند که همزمان با حضور این کاروان ها، برنامه های فرهنگی در دهه کرامت درنظرگرفته شده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: برنامه های مختلفی برای حضور خادمان رضوی در استان پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در روز پنج شنبه و حضور خادمان در مناطق محروم، بیمارستان ها، زندان مرکزی و جشن‌های این دهه اشاره کرد.

کرمی بیان کرد: مناسبتی برای فردا نیز با عنوان جشن دختران و با نام «مثل معصومه» در ساعت ۱۸ در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه های دهه کرامت در استان قزوین اضافه کرد: برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در شب ۲۲ تیرماه در پیاده رو میدان آزادی و حضور خادمان امام رضا (ع) و عقد زوج‌های جوان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: ۳۰ هزار بسته فرهنگی و متبرک بین مردم در دهه کرامت توزیع می‌شود و اطعمام نیازمندان نیز صورت می گیرد.

کرمی، تعداد اعضای شبکه جوانان رضوی را یکهزار و ۵۰۰ نفر برشمرد و گفت: گروه های جهادی در دهه کرامت به مناطق سیل زده اعزام می شوند و خدماتی ارائه می شود.

وی، راهبرد جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید سالجاری را "خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت" بیان کرد و افزود: برگزاری همایش خادمیاران امام رضا (ع) در شب میلاد امام هشتم از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

دبیرشبکه جوانان رضوی استان قزوین مطرح کرد: هدف از برگزاری جشن‌های دهه کرامت زیارت از راه دور امام رضا(ع) است چرا که بسیاری از مردم به علت وجود برخی از مشکلات نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.