قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر جنگ نرم را درست شناسایی کنیم برای ما فرصت است.

جنگ نرم دشمن می تواند به عنوان یک فرصت باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در شورای اداری استانداری که با حضور ابوالحسن فیروز ابادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی و زرابادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی استان در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ضروری است همه در حوزه فضای مجازی به روز شویم تا بتوانیم در مواجهه با دشمنان و حفظ امنیت در این حوزه عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی در اشاره به بخشی از آیات سوره نساء افزود: خدا تصمیم گرفته و مسلّم کرده است تا آینده جهان به دست شایستگان بیفتد و بندگان شایسته زمام امور را بدست بگیرند و در بخشی از این آیات، فرموده که :«من تصمیم را برای آینده جهان گرفتم و مصوب الهی است که هرکه کاری بکند بندگان شایسته خدا زمام امور را در عالم به دست می گیرند».

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا بین شما فساد و تفرقه افکنی کند و دشمنان می خواهند نور خدا را خاموش کند و خداوند تصمیم گرفته نورش را تمام کند و هر که در این راه مرد میدان باشد، می تواند وارد عمل شود.

آیت الله عابدینی گفت: آمریکا همان آمریکایی است که شکنجه گاه‌ها را قبل از انقلاب راه اندازی  و جنگ تحمیلی را علیه ملت ما حمایت کرد، داعش را ایجاد کرد و  به جان ملت ها انداخت، هواپیمای ما را با صدها سر نشین سرنگون کرد و امروز هم با جنگ نرم وارد میدان شده و فعالیت خود را دنبال می کند.

وی در خصوص توصیه ها و بیانات مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و تاکید به فعالیت در این حوزه ادامه داد: رهبری فرمودند ما جهاد اکبر که مبارزه با نفس، جهاد اصغر مبارزه در جنگ سخت و جهاد کبیر که مبارزه در جنگ نرم و فرهنگی است را داریم که بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه قزوین گفت: نگاه حکیمانه رهبر به آیه نگاه دیگری را دارد و جهاد کبیر امروز به عنوان جنگ فرهنگی و جهاد است.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: فردی که در جنگ نرم آسیب می بیند، آزادگی خود را از دست می دهد و بیراهه کشیده می‌شود و این در حالی است که در جنگ سخت ممکن است نیروی نظامی اسیر، جانباز و یا شهید شود.

وی ادامه داد: در جنگ نرم انسانیت انسان آسیب می بیند و تلفاتی که تاسف و ناراحتی به همراه دارد و اگر جنگ نرم را درست شناسایی کنیم برای ما فرصت است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در جنگ نرم با داشتن سرداران بزرگ میدان امیدواریم به زودی عزت، اقتدار و عظمت را به عالمیان نشان دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.