در حال حاضر با توجه افت نرخ جهانی طلا نسبت به ابتدای روز و همچنین کاهش نوسان نرخ ارز، شاهد بازگشت قیمت‌ها به نرخ‌های ثبت شده در روز گذشته هستیم.

نرخ‌های پایانی بازار طلا و سکه/ عقب نشینی قیمت‌ها در ساعات پایانی/ حباب سکه به ۳۰۰ هزار تومان رسید

قدس آنلاین: بازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته، همسو با رشد نرخ جهانی طلا و ارز در بازار داخلی، افزایش قیمت‌ها را به ثبت رساند. اما در ساعت‌های پایانی فعالیت بازار، با توجه به تعدیل نسبی نرخ ارز به ویژه دلار، با کاهش قیمت نسبت به میانه‌های روز، مواجه شد.

در معاملات امروز (چهارشنبه دوازدهم تیرماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، با نوسان افزایشی و کاهشی همراه شد. به گونه‌ای که با شروع بازار، به دلیل جهش نرخ جهانی طلا و همچنین افزایش نسبی نرخ ارز در بازار داخلی، شاهد رشد قیمت طلا و سکه بودیم، اما در حال حاضر با توجه افت نرخ جهانی طلا نسبت به ابتدای روز و همچنین کاهش نوسان نرخ ارز، شاهد بازگشت قیمت‌ها به نرخ‌های ثبت شده در روز گذشته هستیم.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه تهران در دوازدهمین روز از تابستان، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 

نرخ های پایانی بازار طلا و سکه/ عقب نشینی قیمت ها در ساعات پایانی/ حباب سکه به 300 هزار تومان رسید

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی فلزات گران بها با افزایش ۳۰ دلاری به نرخ ۱۴۱۹ دلار، اظهار داشت: در حال حاضر هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان می‌باشد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به نرخ ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان فروخته شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، ۹۹۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز بازهم کاهش یافت و به رقم ۳۰۰ هزار تومان رسید، که نشان از افت تقاضا در بازار و کاهش داد و ستدها دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.