رامین رضاییان در تیم الشحانیه قطر روزهای خوبی را سپری می‌کند.

زمان بازگشتم به پرسپولیس نیست

حمیدرضاعرب/

رامین رضاییان در تیم الشحانیه قطر روزهای خوبی را سپری می‌کند. رامین می‌کوشد دوباره با اثبات شایستگی‌هایش در فهرست آینده تیم ملی قرار بگیرد. او در لیگ ستارگان قطر احساس راحتی می‌کند. آن قدر راحت که حتی پیشنهاد تیم والنسیای اسپانیا را هم به ادعای خودش رد کرده است. رضاییان که چندی پیش شایعه بازگشتش به پرسپولیس نقل محافل ورزشی می‌شد بعد از تمدید قراردادش با الشحانیه ابراز امیدواری کرد که روزی دوباره در پست دفاع راست پرسپولیس ایفای نقش کند.

*بعد از جام جهانی پیشنهادهایی داشتی اما در نهایت تصمیم گرفتی به الشحانیه ملحق شوی. چرا به لیگ بلژیک نرفتی؟

من در قرارداد با اوستنده بودم و حتی آن زمان که جام جهانی تمام شد از والنسیای اسپانیا هم پیشنهاد داشتم اما آن‌ها اجازه ندادند به این تیم ملحق شوم. بعد اتفاقاتی رخ داد که به تیم الشحانیه پیوستم. اکنون هم شرایط خوبی در این تیم دارم و مشغول تمرین هستم.

*صحبت از بازگشت تو به پرسپولیس بود

قبل از اینکه برانکو برود و این صحبت‌ها مطرح شود من قراردادم را با الشحانیه تمدید کرده بودم. اینجا احساس خوبی دارم. شرایط مناسب است و هیچ چیز کم و کسر نیست. هم دستمزدهای خوبی می‌دهند وهم امکانات مطلوبی دارند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم فوتبالم را در کشور آرام قطر ادامه بدهم.

*وقتی برانکو رفت این شایعات بیشتر به گوش خورد

بله، رفتن برانکو باعث شد تا این شایعات به گوش برسد اما درحقیقت من علاقه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس در این برهه نداشتم. البته پرسپولیس را همیشه دوست دارم. پرسپولیس تیم محبوب من است.

*اما در برهه‌ای صحبت از حضورت در استقلال هم بود و حتی گفته شد پیشنهاد بسیار خوبی هم از مسئولان سابق باشگاه استقلال دریافت کردی.

زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود آن‌ها با من تماس گرفتند. گفتند بیا استقلال. من ابتدا جوابی ندادم. بعد خود منصوریان با من تماس گرفت و گفت به تو نیاز داریم بیا. من هم در جواب به منصوریان گفتم آمدن من به استقلال مثل این می‌ماند که شما به پرسپولیس بروی. آیا شدنی است که منصوریان هم گفت هرطور صلاح می‌دانی و آن موضوع تمام شد.

*پیشنهاد مالی‌شان چه طوربود؟

آن زمان بالاترین قراردادی بود که به یک بازیکن پیشنهاد داده بودند. اما من به خاطر پرسپولیس قبول نکردم چون اعتقاد دارم یک روز دوباره باید به این تیم برگردم.

*برانکو رفت. چه حسی داری؟ خوشحالی؟

برخلاف نظراتی که درباره رابطه من با برانکو مطرح می‌کنند من علاقه زیادی به ایشان داشتم. برانکو مربی بزرگی بود و من خیلی تأسف خوردم وقتی شنیدم مربی قهرمان از پرسپولیس رفت. برانکو مربی بزرگی بود. یک مربی کاربلد. وقتی یک مربی در سه فصل سه قهرمانی پی در پی بدست می‌آورد این نشان دهنده بزرگی و عظمت آن شخص است. به اعتقاد من پرسپولیس دچار اشتباه بزرگی شد که برانکو را از دست داد.

*برای برانکو پیامی داری؟

بله، به او می‌خواهم بگویم که هیچ بدی از شما ندیدم. امیدوارم هرجا هست موفق باشد. شاید برانکو گاهی با من برخورد هم می‌کرد اما این دلیل نمی‌شد که از علاقه من به او کاسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.