البرز- همزمان با آغاز دهه کرامت بوستان و آبشار همگام در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع ودر خط چهار حصار کرج به بهره برداری رسید.

بوستان وآبشار "همگام" کرج به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم عصر روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد وبا بهره برداری از این بوستان  که موقعیت کوهستانی دارد فضای تفرجگاهی کرج افزایش یافت.

شهردار کرج در این مراسم با بیان اینکه بوستانی که به بهره برداری رسید روزی محل دپوی نخاله های کرج بود گفت: بازآفرینی و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان ازاولویت مجموعه مدیریت شهری است.

علی اصغر کمالی زاده افزود: تلاش ما زیست پذیر کردن کلانشهر کرج است  ودر این راستا باید حداقل های زندگی مناسب را برای شهروندان مهیا کنیم.

رییس کمیسیون هنر وارتباطات شورای شهر کرج نیز گفت: شهر تنها سازه و ساختمان نیست  و شورای شهر پنجم نگاه ویژه ای به حفظ و توسعه فضای سبز دارد.

 رحیم خستو تصریح کرد:در بودجه امسال ۱۴۸ میلیارد تومان برای حفظ و توسعه فضای سبز اختصاص پیدا کرده است و باید تلاش کنیم کرج شهر جذاب تری برای شهروندان باشد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز در این مراسم از توجه و حمایت های شهردار و اعضای شورای پنجم در حفظ و توسعه فضای سبز قدردانی کرد وگفت: از پوشش گیاهی و گونه های مقاوم و سازگار با کم آبی و بی آبی در بوستان همگام استفاده شده است.

پیمان بضاعتی پور ادامه داد:  مساحت بوستان همگام ۱۶ هزار مترمربع است و با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان احداث وبه به بهره داری رسیده است.

این مسوول با اشاره به اینکه یکی از نیازهای صنعت گردشگری و توریسم احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی است، افزود: این پارک در منطقه کم برخوردار از فضای سبز و در محور مواصلاتی و پرتردد عبور و مرور مسافران شهرهای شمالی قرار گرفته است.

وی توضیح داد: احداث بوستان طبیعت، پارک و آبشار همگام و ایستگاه کوهیار در امتداد هم و در این مسیر، می تواند پاسخگوی نیاز ضروری مسافران به امکانات رفاهی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.