رییس جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت ۲۰ تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.

اعزام ۲۰ تیم پزشکی به حاشیه شهر مشهد همزمان با آغاز دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر هادی جلالی صبح پنج شنبه در مراسم اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و حاشیه مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت ۲۰ تیم پزشکی به همراه دارو و تجهیزات مورد نیاز به ۱۲ منطقه کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد اعزام و خدمات پزشکی، آموزشی، بهداشتی و دارویی را به گروه‌های هدف ارائه خواهند داد.

وی افزود: امکانات دارو و تجهیزات مورد نیاز در این طرح با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آستان قدس رضوی تأمین شده است و اعزام گروه‌های پزشکی نقش مؤثری در افزایش دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

رئیس جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: تیم‌های بسیج جامعه پزشکی با عنوان طرح شهید رهنمون با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی به مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند وتمامی خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار مشهد و سایر مناطق استان به طور مستمر و ماهانه انجام می‌شود و تلاش می‌شود با ارائه خدمات درمانی مستمر به گروه‌های هدف مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق مورد نظر مرتفع شود.

رئیس جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: امروز و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) ۲۰ تیم پزشکی متشکل از ۱۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران و گروه‌های بهداشتی و پیراپزشکی به مناطق کم برخوردار مشهد اعزام شدند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.