البرز- فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران در حالی از امروز آغاز می شود که البرزی بی صبرانه منتظر اولین بازی خانگی مقاومت و آگاهی از سطح توان وعیار این تیم هستند.

رونمایی از "مقاومت شهرداری کرج" در نخستین بازی خانگی

به گزارش قدس آنلاین، مقاومتی ها که پنجمین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتسال کشور را تجربه می کنند در حالی پای به این رقابت ها می گذارند که امسال تیم با مشارکت و حمایت مالی شهرداری کرج و با ترکیبی از بازیکنان سرباز وآزاد پای به رقابت های گذاشته است.

آنها در این فصل وبا رایزنی های مختلف توانستند برخی بازیکنان سرباز خود را حفظ کنند واز سوی مقابل با توجه به توان مالی شان بازیکنان جدیدی از جمله یک بازیکن ملی پوش افغان را به ترکیب تیم اضافه کنند.

مقاومت شهرداری کرج جز اولین تیم هایی بود که تمرینات آماده سازی خود را برای فصل جدید زیر نظر فرهاد کشاورز آغاز کرد و بر این اساس به نظر می رسد تیم در شرایط آمادگی خوبی به مصاف اولین حریف خود یعنی محمدسیما قم در کرج برود.

نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال ایران فصل گذشته بهترین نتیجه ادوار حضور  در لیگ برتر را کسب کرد و توانست خود را به جمع ۸ تیم برتر و مرحله پلی اف برساند و قطعا امسال نیز حضور در مرحله پلی اف و کسب رتبه ای بهتر را نشانه رفته است.

در عین حال حمایت مسئولان استانی وشهری از تیم مقاومت می تواند نویدبخش روزهای خوبی برای تنها تیم لیگ برتری البرز باشد و باید دید رویکرد جدید این باشگاه در عرصه تیمداری با چه نتایجی همراه خواهد بود.

گفتنی است تیم فوتسال مقاومت البرز از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۳ تیرماه در سالن انقلاب اسلامی کرج به مصاف حریف قمی خود می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.