البرز -سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان البرز گفت: راه اندازی میز خدمت الکترونیک و اپلیکیشن مربوط به آن بر روی گوشی تلفن همراه در دست انجام است.

میز خدمت الکترونیک شرکت گاز البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سعید غفاری اظهار کرد: چشم انداز امور فناوری اطلاعات گاز استان البرز دستیابی و حفظ جایگاه برتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بین شرکت های گاز استانی با رویکرد بکارگیری تکنولوژی‌های نوین در راستای رضایت مردم است.

وی افزود: بروزرسانی و توسعه سامانه دفاتر پیشخوان بخصوص در زمینه اشتراک پذیری و توسعه سایر خدمات الکترونیک در کل استان در راستای همین رویکرد رقم خورده است.

غفاری تصریح کرد: سال گذشته در شهر جدید هشتگرد، کنتورخوانی آنی را راه اندازی کردیم و امسال آن را بین سایر مناطق و نواحی تعمیم خواهیم داد تا قرائت و صدور قبوض در محل انجام گیرد.

وی گفت: اجرای فاز اول پروژه مذکور در منطقه یک کرج، فردیس و اشتهارد و فاز دوم در سایر شهرهای استان تا پایان سال جاری خواهد بود.

وی از راه اندازی میز خدمت الکترونیک داد و گفت: به زودی میز خدمت الکترونیک در شرکت گاز استان البرز راه اندازی می شود به طوری که مشترکین از راه دور و با مراجعه به سایت شرکت گاز استان البرز، درخواستشان را در سامانه ثبت می‌کنند و درخواست وارده را به امور مربوطه ارجاع داده خواهد داد و پاسخ از طریق میز خدمت یا کد رهگیری قابل پیگیری است.

وی راه اندازی نرم افزار میز خدمت مشترکین را یکی دیگر از اقدامات این امور در راستای الکترونیکی شدن خدمات دانست و گفت:  این نرم افزار قابلیت نصب و استفاده از طریق تلفن همراه مشترک را دارد و می توان با آن علاوه بر مشاهده قبوض، اقدام به پرداخت آن‌ها نیز کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.