مجمع سالانه فدراسیون کاراته روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در مشهد برگزار شد.

برگزاری مجمع سالانه فدراسیون کاراته در مشهد
به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست مجمع سالانه فدراسیون کاراته، گفت: بودجه پرداخت شده به این فدراسیون  حدود ۴۰ میلیارد ریال است و هدف از برگزاری مجامع فدراسیون‌ها بررسی حساب‌ها و ارائه گزارش حسابرسی‌ ها، نحوه اعزام‌ها و هزینه‌های جاری فدراسیون است.

وی با ابراز امیدواری برای تحقق بودجه امسال این فدراسیون ادامه داد: اعضا نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کنند تا برای سال آینده بر این اساس برنامه ریزی شود.

محمد حاجیان رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: در این مجمع علاوه بر بررسی وضعیت مالی فدراسیون تصمیم‌های لازم برای حضور قوی کاراته کاران کشور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: برای راهیابی ورزشکاران به المپیک نیازمند حضور آنان در مسابقات برون مرزی و بین المللی هستیم تا رنکینگ جهانی کاراته کارها ارتقا یابد و سهمیه کشور در المپیک افزایش پیدا کند.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: بودجه یک اعزام خارجی را حدود ۱۰ میلیارد ریال است و حضور کاراته کاران در المیپک ۲۰۲۰ توکیو برای نخستین بار انجام می‌شود لذا لازم است تخصیص بودجه برای حضور مقتدرانه کاراته کاران کشور مورد توجه قرار گیرد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.