قزوین_ مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین از برگزاری تجمع حمایت از عفاف و حجاب خبر داد.

تجمع حمایت از عفاف و حجاب در شهر قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، لیلا رضایی روز پنج شنبه در نشست خبری با جمعی از رسانه های استان قزوین که در خبرگزاری بسیج قزوین برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب و برنامه های پیش رو اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن این ایام برنامه های فرهنگی مختلفی پیش بینی شده است.

وی افزود: هفته عفاف و حجاب در روز شنبه و سالروز حمله به مسجد گوهرشاد آغاز می شود که فرا رسیدن این هفته یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب را گرامی می داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین بیان کرد: برگزاری کارگاه هایی نظیر پاسخ به شبهات دینی، ایجاد معرفت در خصوص حجاب و عفاف با زبان ادبیات و هنر و برنامه هایی مانند گرد همایی ده ها هزار نفری در راستای حمایت از خانواده و حجاب درنظرگرفته شده است.

رضایی مطرح کرد: همچنین برنامه هایی در تاریخ ۱۹ تیرماه سالجاری و تجمع حمایت از عفاف و حجاب در شهر قزوین در امام زاده حسین (ع) پیش بینی شده است.

وی مطرح کرد: برنامه ای نیز با این عنوان در ۲۰ تیرماه سالجاری در گلزار شهدای گمنام آوج، ۱۸ تیر در فضای سبز شهرداری تاکستان، در همان روز در پارک ۵ هکتاری البرز، و در ۲۰ تیر ماه در بوستان ولایت شهر اقبالیه و نهایتا در ۱۸ تیر این برنامه در میدان مادر بوئین زهرا برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین تصریح کرد: دعوت از طراحان مد و لباس برای طراحی لباسی مناسب برای فرهنگ ایرانی و اسلامی  از جمله برنامه های دیگری است که مورد استقبال قرار گرفته است.

رضایی یادآور شد: در هفته عفاف و حجاب برنامه های دیگری همچون دیدار با دادستان قزوین و بیان مطالبات، مسابقه نقاشی "مامان چادری من" برای سنین ۴ تا ۶ سال و ۶ تا ۱۲ سال و اهدای گل به خانم ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.