قزوین_رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از دیدار خادمان حرم رضویبا اهالی قلم و رسانه در دهه کرامت خبر داد.

خادمان حرم رضوی با اهالی قلم و رسانه قزوین دیدار و گفتگو می کنند

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت روز قلم، خادمان حرم رضوی از دفاتر برخی رسانه های استان قزوین بازدید می کنند.

وی افزود: ۱۴ تیر، بهانه ای است برای یادآوری به مسئولان که اهالی قلم را بیشتر دریابند و با ایجاد فضای مناسب برای فعالیت آنان و البته با همراهی و حمایت های مادی و معنوی خود، بیش از پیش راه را برای تجلی الهی قلم و شکوفاسازی استعدادهای اهالی قلم فراهم سازند.

مسئول بسیج رسامه استان قزوین بیان کرد : روز قلم به تمام اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و همه پدیدآورندگانی که آثار قلمی و ثمره اندیشه شان منجر به آفرینش یک اثر ناب و تاثیرگذار فرهنگی یا هنری می‌شود، تعلق دارد.

کشاورز ادامه داد: یاد کردن و قسم خوردن خداوند بر قلم و هر آنچه قلم می‌نگارد در قرآن کریم، ارزش والای نوشتن و نگارش را بیان می‌کند و در احادیث بزرگان دین هم به این مهم اشارات زیادی شده است.

وی ادامه داد: اهالی قلم باید با مشارکت جمعی و هم افزایی کاری خود، جدی تر و کاربردی تر بنویسند و تلاش کنند تا قلمشان منصفانه و عادلانه، به همه چیز بنگرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: در سومین روز از دهه مبارک کرامت 5 نفر از خادمان حرم رضوی و حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که مهمان استان قزوین هستند، بمناسبت گرامیداشت روز قلم با حضور در دفاتر برخی از خبرگزاری ها و رسانه های فعال در کانون خادمیاری رسانه، با اهالی قلم و رسانه دیدار و گفتگو می کنند.

کشاورز اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت،برنامه های فرهنگی مختلفی از سوی دفترنمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین پیش بینی شده است که به همین مناسب، جشنویژه ای در روز گذشته برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.