مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی گفت: توقف ثبت نام متقاضیان خادمیاری رضوی موقتی است و در آینده نزدیک ثبت نام جدید از متقاضیان آغاز خواهد شد.

دور جدید ثبت نام متقاضیان خادمیاری رضوی به زودی آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اکبر عصارنیا مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی با بیان این خبر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از سراسر کشور در طرح خادمیارای رضوی ثبت کرده‌اند و پس از اتمام مراحل اداری و آموزشی این افراد، ثبت نام جدید از متقاضیان صورت خواهد گرفت.
وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از علاقه‌مندان و دلدادگان حضرت رضا(ع) که داوطلب طرح خادمیاری رضوی بودند در این سامانه ثبت نام کرده اند و نیاز است تا مراحل اداری، گزینش و آموزش مورد نیاز بدو خدمت خادمیاران به صورت دقیق انجام شود، از این رو به طور موقت ثبت نام جدید متوقف شده است و در آینده نزدیک ثبت از متقاضیان آغاز خواهد شد.
به گفته مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی تا کنون فرآیندهای اداری، گزینشی و آموزشی ۶۰ درصد از متقاضیانی که در گذشته در طرح خادمیاری رضوی ثبت‌ نام کرده‌اند، به اتمام رسیده است و بعد از پایان مراحل گزینشی و شروع به خدمت داوطلبان فعلی ثبت نام جدید هم مجدد شروع خواهد شد.
عصارنیا در ادامه به ۲۸ عرصه تخصصی خدمت خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: عرصه های فرهنگی، تعلیم و تربیت، بانوان، مشاوره خانواده و محرومیت‌زدایی شامل توزیع ارزاق، سفره‌های اطعام و کمک به محرومان و تأمین جهیزیه محرومان بیشترین عرصه‌های خدمت متقاضیان طی یک سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.