قم- معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه این آستان در راستای کمک به سیل‌زدگان نیز برنامه‌های مختلفی را دنبال کرده است، عنوان کرد: بازسازی ۳۰ منزل برای سیل‌زدگان یکی از روستاهای لرستان در دهه کرامت دنبال می‌شود.

۳۰ خانه سیل‌زدگان روستایی لرستان دردهه کرامت بازسازی می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام مهدی احمدی با اشاره به اینکه جشن بزرگ کرامت در ۱۰ مسجد و ۱۰ بوستان با مشارکت شهرداری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، مطرح کرد: جشنواره مردمی کرامت امسال با همت بیشتری نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه‌ برنامه‌های دهه کرامت در چهار محور دنبال می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ همراهی در صحن فاطمی با محوریت نخبگان و نقش‌آفرینان در ترویج فرهنگ فاطمی، برپایی نمایشگاه بهشت بانو در کنار جشن بزرگ همراهی، رونمایی از آثار فاطمی و کتابخانه دیجیتال حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

وی خاطرنشان کرد: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت در طرح پیوند آسمانی از زوج‌های جوان میزبانی خواهد کرد و تجلیل از حافظان و دانش‌آموختگان قرآن کریم مرکز قرآن و عترت در قالب همایش طوبی کرامت و تجلیل ویژه از ۸۰ حافظ کل قرآن کریم در دهه کرامت دنبال می‌شود.

احمدی از برگزاری همایش «در پناه بانو» در روز میلاد یاد کرد و گفت: این برنامه نیز همانند سال‌های گذشته مورد استقبال زائران و مجاوران قرار خواهد گرفت؛ در دهه کرامت کارگاه هنر فاطمی در ایام دهه کرامت با حضور هنرمندان و محوریت خلق آثار هنری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.