دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع) گفت: تدوین تمدن نوین اسلامی در سطح جهانی باید مطرح شود.

تدوین تمدن نوین اسلامی در سطح جهانی باید مطرح شود

به گزارش قدس آنلاین، داوود منافی، در نشست مسئولین مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) که در تالار قدس کتابخانه آستان‌قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: تدوین تمدن نوین اسلامی؛ در سطح جهانی باید مطرح شود. تصمیم ما این بود که این مراسم را در کربلا برگزار کنیم و چند سال تلاش کردیم، اما اصلا این اتفاق نیوفتاد.

وی افزود: شنیده بودم که صاحب دستگاه حضرت اباعبدالله(ع)، حضرت رضا(ع) است و دلیل، برهان و حجتی نبود. چرا می‌گویند که حضرت رضا صاحب دستگاه حضرت اباعبدالله حسین است؟ روایاتی که در جهت معرفی علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) وجود دارد، ما را کفایت می‌کند که منتقم اصلی او است. علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) امام رئوفی است که روضه‌خوانی و نوحه‌سرایی و برپایی عزای سیدالشهدا(ع) را تهییج می کند.
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع)، اظهار کرد: اگر دور هم جمع می‌شویم و گردهمایی، کنگره و اجلاس برگزار می‌کنیم، هدفمان این نیست که گزارشی را به کسی بدهیم و یا دل کسی را به‌دست آوریم؛ تنها یک گردهمایی است که خادمان سیدالشهدا(ع) دور هم جمع می‌شوند. خواهش می‌کنم که در این زمینه تحقیق و تدبر کنید که از رسالت‌های علی‌ابن‌موسی ‌الرضا(ع) تهییج به روضه‌خوانی است. اگر به این مسئله بپردازید در صف اول ایستاده‌اید و زمینه‌سازی ظهور به غیر از کربلا محال است.
منافی ادامه داد: انتهای جنگ هابیل و قابیل در بیت‌المقدس تمام خواهد شد. اگر بعضی اوقات صحبت از اسرائیل می‌شود، سیاسی نیست. اگر به روضه سیدالشهدا(ع) بپردازید به ظهور کمک کرده‌اید؛ یک اورانیوم غنی شده به عنوان نیروی حضرت علی‌اصغر(ع) وجود دارد. ما هیئت و مجمع نیستیم و قرار نگذاشته‌ایم که جایی را بگیریم؛ اما آمده‌ایم که کمک کنیم.
وی تصریح کرد: با آماری که ما گرفته‌ایم باید به هشت هزار جلسه در ایران برسیم، البته خیلی هم عقب نیستیم. ما اکنون به ۶ هزار و ۲۵۰ جلسه در ایران و ۴۵ کشور در جهان رسیده‌ایم. دنیا به بهانه برجام به مبارزه با شیعه می‌رود. رهبر یک جامعه بزرگ جلوی بزرگ‌ترین قدرت قلدرانه، فهیم و عاقلانه ایستاده‌ است. به غیر از این است که از کربلا الگو گرفته‌ است؟ به دنبال این حجت باشید که کربلا محفل شیعه در آخرالزمان است‌. این جمعیت باعث شده که بی‌بی‌سی سرخط خبرش این باشد که این‌ها یک روز به تاریخ شیعه اضافه کرده‌اند. 
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع ) با اشاره به این‌که «جا برای حضرت علی‌اصغر در جغرافیای شیعه تنگ است»، ادامه داد: قدرت تهییجی شما از امام رضا(ع) است. عهد من با شما این است که بجنبید و در دنیا صدای این مظلومیت را به گوش افراد زیادی برسانید. انقلاب اسلامی باعث شد که در دنیا کربلا را مطرح ‌کنیم. 
وی در خصوص آمار افرادی که در مراسمات حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: مشهد بالاترین مجموعه ما را از نظر آماری دارد؛ مازندران و استان فارس بالاترین تعداد جمعیت را دارند. در منطقه هرمزگان که هم سنی‌نشین دارند و هم از نظر جمعیتی کمتر هستند، هنوز به ۱۰۰ هزار نفر نرسیده‌ است. اگر زمانی بخواهیم حقمان را بگیریم، فقط با کربلا و حضرت علی‌اصغر(ع) امکان‌پذیر است. ما حتما در کشورهای دیگر قدمی برداشته‌ایم؛ ما در بخش کارگاهی و تحقیقاتی کار کرده‌ایم و می‌طلبد که کمیت و تعداد جلسات را بالا ببریم که بتوانیم این پرچم افتخار را در دنیا بالا نگه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.