خراسان شمالی- همزمان با گرامیداشت دهه کرامت، نمایشگاه "رواق رضوی" در بجنورد گشایش یافت.

نمایشگاه "رواق رضوی" در بجنورد گشایش یافت
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین افتتاح نمایشگاه "رواق رضوی" که در محل پارک شهربازی بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک ایام پر برکت دهه کرامت، گفت: باید هر یک از ما به سهم خود برای بزرگداشت این ایام تلاش کنیم.
وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، افزود: نماز و زکات، شکر نعمت خدا و پدر و مادر، تقوا و صله رحم، ۶ صفت زیبای اسلام است که اگر به آن ها عمل کنیم، زندگی با کرامت و عمر با برکتی خواهیم داشت.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی نیز در ادامه اظهارداشت: امیدواریم همه ما بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(س) تلاش و مجاهدت داشته باشیم.
محمداکبرزاده با اشاره به اینکه "رواق رضوی" با شعار "خدمت کریمانه به رسم اهل بیت" یکی از برنامه های محوری آستان قدس در سراسر کشور در سال جاری است، بیان داشت: تمام تلاش خادمیاران در کشور این است که خدمت کریمانه به مردم ارائه دهند.
اکبرزاده ضمن تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی در بزرگداشت دهه کرامت در خراسان شمالی، افزود: از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه رواق رضوی در استان دعوت کرد.
وی با اعلام اینکه ۵۶۰۰ خادمیار در خراسان شمالی فعالیت دارند، افزود: تمامی تلاش خادمیاران در این ایام بر این است که به مردم خدمت خالصانه ارائه دهند.
اکبرزاده اضافه کرد: نمایشگاه"رواق رضوی" در قالب ۱۴ غرفه شامل "مشاوره حقوقی"، "زائر و زیارت، فرهنگ زیارت"، "کارآفرینی و اشتغال"، "سلامت رضوی"، "تعلیم و تربیت"،"تبلیغی و مداحی"، "خیرین و حمایت مالی"،"کتاب و کتابخوانی"، "محصولات فرهنگی"، "هنری" و "نوجوان رضوی" برپا شده است.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برای بازدید عموم علاقه مندان در محل پارک شهربازی بجنورد دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.