قزوین_ همزمان با آغاز دهه کرامت، سفیران امام رضا (ع) از پایگاه خبری تحلیل قدس آنلاین قزوین بازدید کردند.

سفیران امام رضا (ع) از پایگاه خبری قدس آنلاین در قزوین بازدید کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با آغاز دهه کرامت، خادمان حرم رضوی صبح روز شنبه از دفتر پایگاه اطلاع رسانی قدس آنلاین در قزوین بازدید کردند.

سفیران امام رضا (ع) در استان قزوین به مناسبت دهه کرامت و روز قلم با خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین قزوین دیدار و با فعالان آن گفتگو کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام محبوب یکی از خادمان رضوی اظهار داشت: قبل از اینکه در کاروان های زیرسایه خورشید حضور داشته باشم، اثرات یک پرچم برای جای سوال بود که چگونه ممکن است این پرچم و کاروان زیرسایه خورشید برکاتی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

وی افزود: زمانی که در این مسیر قرار گرفتم، اثرات این پرچم و فعالیت های کاروان زیرسایه خورشید و برکات امام رضا(ع) قابل ملموس شد که البته اثرات آن را در جامعه امروز مشاهده می کنیم و امیدواریم این حرکت ارزشمند متوقف نشود و برکات امام رضا(ع) به مردم شناسایی شود.

سرپرست نمایندگی دفتر روزنامه قدس در استان قزوین نیز در این دیدار بیان کرد: روزنامه قدس سابقه چندین ساله در عرصه رسانه و اطلاع رسانی دارد که در حال حاضر، دفتر نمایندگی این روزنامه و به تناسب آن پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در استان قزوین نیز فعال است.

وی افزود: قزوین ظرفیت های ارزشمندی را در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی به خود اختصاص می دهد که آستان مقدس امامزاده حسین (ع) یکی از این ظرفیت ها است.

وی گفت: پروژه بازسازی این امامزاده توسط برخی از ارگان ها آغاز و چشم اندازهایی برای آن تعریف شده است که هنوز تکمیل نشده است و مردم خواستار و پیگیری وضعیت این امامزاده هستند.

گفتنی است در این دیدار، مسئول بسیج رسانه استان قزوین، مدیرمسئول هفته نامه هفت دی و جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی قزوین حضور داشتند.

در دهه کرامت برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که از جمله آن می توان به حضور سفیران رضوی در ۵۰ نقطه جغرافیایی استان قزوین، شهرستان، شهر و روستا، برگزاری ۵۴ جشن مردمی در سطح استان قزوین، توزیع ۳۰ هزار بسته متبرک در سطح استان، دیدار با خادمان رسانه‌ای استان، برگزاری جشن بزرگ دخترانه با نام «مثل معصومه»، جشن ولادت حضرت رضا (ع) با عنوان شمس الشموس، جشن بزرگ مردمی زیر سایه خورشید و همایش بزرگ خادمیاران استان قزوین اشاره کرد.

در این بازدید همچنین بسته های متبرکی از سوی خادمان آستان قدس رضوی به فعالان پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.