لرستان- رییس هیئت دو و میدانی لرستان صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب‌رسانه از برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور برای نخستین بار در خرم‌آباد خبر داد.

لرستان میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور

به‌گزارش خبرنگار قدس‌‍‌آنلاین؛ سیاوش سپهوند با اشاره به اینکه مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور از ۱۶ تا۲۱ تیر به میزبانی لرستان و با حضور رییس فدراسیون برگزار می‌شود، اظهار کرد: فعالیت ما در سال‌های نخست در راستای کشف استعداد بوده که خوش‌بختانه در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در بحث زیرساخت‌ها، تجهیز لوازم ورزشی تخصصی و کشف استعداد می‌توانیم پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم، ابراز داشت: شناخت پتانسیل‌های جدید ورزشی بانوان و آقایان از دیگر مزایای برگزاری مسابقات دو و میدانی در استان است.

سپهوند با اشاره به اینکه خوش‌بختانه فعالیت هیات دو و میدانی بانوان بسیار رضایت‌بخش بوده به‌طوری که در این زمینه استعدادهای بسیار خوبی کشف و نتایج قابل قبولی را به دست آورده‌ایم، بیان کرد: در بحث برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور، مربیان دوره‌ی تخصصی خود را پشت سر گذاشته‌اند.

رییس هیئت دو و میدانی لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این نکته که روند استعدادیابی به قوت خود باقی‌ست و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نشان دهنده‌ی تلاش مناسب و قابل قبول هیات دو و میدانی استان است، گفت: همه‌ی ماده‌های دو و میدانی در سطح استان فعال هستند.

این مسئول ادامه داد: لرستان در بحث دو و میدانی سابقه‌ی ۵۰ ساله دارد و برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور می‌تواند زمینه‌ی بسیار مناسبی برای پیشرفت ورزشکاران و مربیان باشد.

سپهوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه معقوله‌ی استعدادیابی بحثی قابل تامل و فنی‌ست، خاطر نشان کرد: مسایقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور در همه‌ی ماده‌ها و با حضور ۶۰۰ ورزشکار خانم و آقا برگزار می‌شود.

وی در ادامه‌ با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان۸۰۰ ورزشکار بیمه شده داریم، گفت: تخصصی‌ترین پیست خود در دو سانس صبح و عصر به‌صورت عمومی را در اختیار همشهریان قرار داده‌ایم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.