البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج گفت: اتاق اصناف و اتحادیه از عرضه لباس های غیرمتعارف در فروشگاه ها جلوگیری می کند اما همان اجناس در خیابان های کرج به فروش می رسد که شهرداری ها باید با این جریان برخورد کنند.

شهرداری‌ها با فروشندگان خیابانی لباس برخورد کنند

اسماعیل صدیق در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مانتوهای جلو باز و لباس های غیرمتعارف که با قیمت پایین در خیابان ها عرضه می شوند برازنده مردم و متناسب با فرهنگ جامعه نبوده و بدنبال فرهنگ سازی در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی با امام جمعه محترم و مسئولین فرهنگی استان به منظور فرهنگ سازی نوع پوشش در حال برگزاری است که انجام این مهم تعامل تمامی نهادهای مربوطه را می طلبد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج نمایش غیرقانونی لباس و فروش های اینترنتی را چالشی اساسی دانست و گفت: تبلیغ و فروش لباس های خارج از عرف در فضای مجازی به اوج خود رسیده که باتوجه به قیمت پایین اجناس مردم از آن استقبال می کنند.

صدیق از اتصال دوربین مجتمع های تجاری به اداره اماکن خبرداد و گفت: به منظور ایجاد امنیت بیشتر در مجتمع های تجاری قراردادی با یکی از شرکت ها منعقد شده تا بدون هزینه دوربین این مجتمع ها به اداره اماکن متصل شود همچنین از هیئت مدیره مجتمع های تجاری درخواست کردیم تا در بحث ایجاد پوشش و حجاب ایرانی اسلامی بین فروشگاه ها با اتحادیه تعامل داشته باشند.

وی تاکید کرد: طرح برخورد با فروش لباس های خارج از عرف تاحدودی تأثیرگزار بوده اما باید پذیرفت که همواره افرادی هستند که بصورت غیرقانونی این دست لباس ها را به مردم عرضه کنند لذا اعتقاد داریم از افراد مشهور جامعه تا مسئولین فرهنگی باید بستری را فراهم کنند تا مردم با میل باطنی از خرید سراغ لباس های غیرمتعارف اجتناب کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج در پایان وضعیت پوشاک داخلی را مطلوب دانست و گفت: باتوجه به ممنوعیت واردات لباس در حال حاضر رقابت خوبی میان تولیدکنندگان ایجاد شده و اجناس باکیفیتی در بازار وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.