البرز- رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد گفت: در دومین روز از دهه کرامت خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید با پرچم متبرک به ضریح امام هشتم در نماز جمعه شهرجدید هشتگرد حاضر شدند که این حضور معنویتی دوباره به شهر بخشید.

کاروان "زیر سایه خورشید" به شهر جدید هشتگرد معنویت دوباره بخشید

شمس الله ارمندئی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: دهه کرامت را فصلی جدید برای آشنایی با سبک زندگی حضرت رضا (ع) دانسته و ساختن بستری مناسب جهت آرامش و رفاه مردم درتمام طول سال راوظیفه خود می دانیم.

وی با اشاره به برنامه های ورزشی ویژه دهه کرامت گفت: برگزاری مسابقات فوتسال میان پایگاه های بسیج شهر جدید و مسابقات دارت میان کارکنان ادارات از اهم مسابقات ورزشی در این ایام است.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: تجمع فرهنگی بانوان در دومدرسه شهرجدید و برگزاری کلاس های فرهنگی ویژه بانوان از دیگر برنامه های مهم و متنوع دهه کرامت است.

ارمندئی شهرجدید هشتگرد را شهری پویا به لحاظ فعالیت های عمرانی دانست و گفت: همه روزه در اغلب نقاط شهر عملیات عمرانی در حال انجام است و به سرعت در حال رسیدن به شهری ایده آل به لحاظ امکانات رفاهی هستیم.

وی از افتتاح ۵ طرح عمرانی در شهریورماه سال جاری خبرداد و گفت: ۴ پارک و جاده تندرستی طرح هایی هستند که همزمان با هفته دولت افتتاح می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.