زنجان- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، گفت: همزمان با دهه کرامت داستان زندگی امام رضا (علیه السلام) در پیاده راه سبز میدان این شهر روایت می شود.

داستان زندگی امام رضا (ع) در زنجان روایت می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ مریم شعبانی اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی عموم بالاخص کودکان و نوجوانان همزمان با دهه کرامت داستان زندگی امام رضا(ع) در پیاده راه سبزه میدان روایت خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه برنامه های دهه کرامت با محوریت نشاط اجتماعی همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در زنجان آغاز شد، ادامه داد: به همین منظور برنامه دختران آفتاب با اجرای برنامه های شاد و متنوع و مسابقات مختلف در پارک بانوان زنجان برگزار شد.

شعبانی با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت با همکاری دستگاه ها و نهادها با عنوان «در سایه‌سار کریمان» تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی‌خوانی، نورافشانی، پذیرایی از شهروندان همچنین اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان، کارگاه‌های مشاوره رایگان، بررسی جایگاه دختران در خانواده از دیدگاه قرآن و اهل بیت، نمایش و طنز، انجام مسابقات ورزشی مختلف و همایش پیاده روی خانواده‌ها و بازنشستگان نیروهای مسلح در قالب این عنوان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.