بوشهر- در ایام دهه کرامت با حضور مردم شهید پرور بوشهر قبور مطهر شهدا عطرافشانی و غباررویی شد.

قبور مطهر شهدا در بوشهر غباررویی شد

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام یوسف جمالی سرپرست دفتر آستان قدس رضوی بوشهر در این آیین با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) گفت: عزت و آسایش و آرامش امروز مرهون فداکاری ها و جان فانی های شها و خانواده آنها هستیم و اگر امروز در این مکان حضور داریم همه از ایثارگری های خانواده شهدا است.

وی افزود: شهدای ما با خدای خود معامله کردند و برای عزت و سرافرازی این مهین به میدان نبرد با دشمن بعثی رفتند و امروز نیز این جبهه ها و میدان های نبرد همچنان ادامه دارد.

وی با تبریک مجدد دهه کرامت به برخی برنامه های این دهه در استان بوشهر اشاره کرد و ابراز اشت: برنامه های دهه کرامت با جشن میلاد حضرت معصومه(س) آغاز شده و حدود ۴۰۰ برنامه متنوع در طول این دهه در ۱۰ شهرستان استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام جمالی محوری ترین برنامه دهه کرامت را برگزاری جشن های زیر سایه خورشید عنوان کرد و ابراز داشت: این برنامه در بسیاری از شهرستان ها استان با حضور خدام بارگاه مطهر رضوی برگزار می شود.

وی از حضور خادمین حرم حضرت امام رضا(ع) در بوشهر خبر داد و گفت: خدام رضوی از روز دوشنبه هفته جاری از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر می شود و در قالب سه تیم متشکل از شش خادم و سه مبلغ و یک سرتیم در برنامه های مختلف و تدارک دیده شده شرکت می کنند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی بوشهر بیان داشت: افتتاح رواق رضوی، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری جشن های زیر سایه خورشید، برگزاری میلاد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) را از مهمترین برنامه های دهه کرامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.