اندروید Go سیستم عامل لایت گوگل بوده که برای اجرا در گوشی های سطح پایین طراحی شده است.

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت مبتنی بر Android Go در سال ۲۰۱۹ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اندروید Go سیستم عامل لایت گوگل بوده که برای اجرا در گوشی های سطح پایین طراحی شده است، به غیر از سیستم عامل ، اندروید Go همچنین با یک فروشگاه بازی های سفارشی که نمایش برنامه های ایجاد شده برای اجرا بر روی سخت افزار با قدرت پایین را دارند وجود دارد، گوگل همچنین برنامه های ویژه ای برای Android Go، مانند Google Go، YouTube Go، Gmail Go و موارد دیگر را توسعه داده است.

 اندروید Go برای اجرا در گوشی‌های با ۵۱۲MB به ۱GB RAM، و بین ۸GB و ۱۶GB از فضای ذخیره سازی دارند بهینه سازی شده است. نیازی به گفتن نیست، گوشی‌های اندروید Go دستگاه های اقتصادی هستند و اگر شما در نظر دارید یکی از آن‌ها را داشته باشید، ما پنج تا از بهترین گزینه ها در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. Xiaomi Redmi Go

Redmi Go یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با صفحه نمایش ۵ اینچی و نسبت تصویر ۱۶: ۹ است. صفحه نمایش با حاشیه های ضخیم در بالا و پایین، رزولوشن ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل دارد. این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon ۴۲۵ با ۱ گیگابایت رم پشتیبانی می شود. ذخیره سازی داخلی در هنگام راه اندازی ۸GB بود، اما اخیرا Xiaomi یک نسخه با ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در بازار منتشر کرده است، این گوشی دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. Xiaomi Redmi Go به ۳،۰۰۰mAh باتری متکی است و از ۲۰ زبان پشتیبانی می کند، این گوشی اندروید را روی نسخه ۸.۱ Oreo اجرا می کند، می توان آن را با قیمت ۴۹۹۴ Rs برای نسخه ۸GB و Rs ۴،۷۹۹ برای مدل ۱۶GB خریداری کرد.

۲. Nokia ۲.۱


این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱.۲۸۰ پیکسل را در اختیار دارد. نوکیا ۲.۱ توسط پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon ۴۲۵ با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره می شود که می تواند از طریق یک کارت microSD تا ۱۲۸ گیگابایت آن را افزایش داد و باتری آن از نسخه ۴۰۰۰ میلی آمپری پشتیبانی می کند.

 این دستگاه دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای تماس‌های صوتی و تصویری است. این دستگاه اندروید ۹ پیک (نسخه Go) را اجرا می‌کند و می‌تواند در حدود قیمت ۴۹۹۹ Rs باشد.

۳. Samsung Galaxy J۲ Core


گلکسی J۲ Core توسط سامسونگ میزبان یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن پایین ۵۶۰x۹۶۰ پیکسلی قرار گرفته است، همانطور که در این محدوده قیمت رایج است، این گوشی دارای قابهای ضخیم در هر چهار طرف است، این دستگاه بر روی پردازنده چهار هسته‌ای سامسونگ Exynos ۷۵۷۰ با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌شود.

 گوشی دارای یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با LED Flasf همراه با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دارای یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت است و اندروید ۸.۱ Oreo (نسخه Go) را اجرا می کند. J۲ Core در رنگ های سیاه و سفید، آبی و طلایی راه اندازی می شودو می تواند در حدود ۴۹۹۹ Rs قیمت داشته باشد.

۴. Samsung Galaxy A۲ Core

Galaxy A۲ Core در آوریل سال جاری با صفحه نمایش ۵ اینچی LCD و رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی عرضه شد، این گوشی سامسونگ Exynos ۷۸۷۰ ،پردازنده هشت هسته ای با ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و عقب نیز دارد، علاوه بر این، دستگاه به ظرفیت باتری ۲۶۰۰mAh متکی است تا بتواند آن را  اجرا و با اندروید ۹.۰ (Pie Go edition) مجهز کند. شما می‌توانید این گوشی را با قیمت ۵،۲۹۰ Rs خریداری کنید.

۵. Nokia ۱


نوکیا ۱ به تازگی یک به روزرسانی را برای Android ۹ Pie دریافت کرده است (نسخه Go) و همراه با یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل عرضه می‌شود. این دستگاه مجهز به پردازنده چهار هسته ای MediaTek MT۶۷۳۷ با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش دوربین، دستگاه دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی عقب با فلش LED و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل است، گوشی  ظرفیت باتری ۲،۱۵۰ میلی آمپر ساعتی را دارد و می‌تواند با قیمت ۳،۸۹۰ Rs خریداری شود.

قیمت‌های ذکر شده در زمان انتشار به صورت آنلاین و در معرض تغییر هستند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.